Wiadomości branżowe

mBank laureatem nagrody Gold Standard

mBank laureatem nagrody Gold Standard
mBank zdobył główną nagrodę w kategorii konta osobiste w pierwszej edycji Gold Standard - profesjonalnego, niezależnego badania satysfakcji Klientów.  Podczas kompleksowego badania satysfakcji wśród użytkowników popularnych produktów i usług, przeprowadzonego przez instytut badawczy TNS OBOP, użytkownicy w kategorii, w której mBank został uhonorowany najwyższym wyróżnieniem oceniali:liczbę oddziałów oraz bankomatów danego bankuszybkość i jakość obsługidopasowanie oferty i usług do oczekiwańwysokość oprocentowania kontaZdobyta nagroda potwierdza obrany przez nas kierunek działań. Od początku naszego funkcjonowania na rynku finansowym wszelkie kroki, które podejmowaliśmy, miały na celu zapewnienie Klientom jak największej satysfakcji z korzystania z naszych usług. Tym bardziej cieszy nas to wyróżnienie - podkreśla Paweł Kucharski, Dyrektor mBanku.  Gold Standard - Nagroda satysfakcji

mBank zdobył główną nagrodę w kategorii konta osobiste w pierwszej edycji Gold Standard - profesjonalnego, niezależnego badania satysfakcji Klientów. 

Podczas kompleksowego badania satysfakcji wśród użytkowników popularnych produktów i usług, przeprowadzonego przez instytut badawczy TNS OBOP, użytkownicy w kategorii, w której mBank został uhonorowany najwyższym wyróżnieniem oceniali:

  • liczbę oddziałów oraz bankomatów danego banku
  • szybkość i jakość obsługi
  • dopasowanie oferty i usług do oczekiwań
  • wysokość oprocentowania konta

Zdobyta nagroda potwierdza obrany przez nas kierunek działań. Od początku naszego funkcjonowania na rynku finansowym wszelkie kroki, które podejmowaliśmy, miały na celu zapewnienie Klientom jak największej satysfakcji z korzystania z naszych usług. Tym bardziej cieszy nas to wyróżnienie - podkreśla Paweł Kucharski, Dyrektor mBanku. 

Gold Standard - Nagroda satysfakcji Klientów jest programem certyfikującym dla produktów sprzedawanych na polskim rynku. TNS OBOP przeprowadził badanie o charakterze ilościowym na reprezentatywnej próbie 1500 Polaków powyżej 15 roku życia. Zostało ono zrealizowane przy użyciu elektronicznej ankiety w formie wywiadów bezpośrednich w domach respondentów. W każdej z 23 kategorii produkty i usługi oceniane były w od 3 do 5 kluczowych, z punktu widzenia użytkownika, wymiarach.

Oferta indywidualnych rachunków w mBanku to przede wszystkim eKONTO oraz eMAX plus. eKONTO - rachunek rozliczeniowy mBanku, charakteryzuje się najszerszą na rynku funkcjonalnością. Poprzez eKONTO Klient ma dostęp do gamy usług oszczędnościowych, kredytowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Otwarcie i prowadzenie rachunku jest bezpłatne. Dodatkowo do konta wydawana jest darmowa karta Visa Electron. Ponadto Klient może korzystać z wysokooprocentowanego konta oszczędnościowego eMAX plus. Przelewy pomiędzy rachunkami w mBanku są bezpłatne.

Obecnie z usług mBanku korzysta już przeszło 1, 55 mln Klientów, którzy otworzyli 2,1 mln rachunków. Wartość aktywów przekracza 7,7 mld zł.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  PKO Bank Polski wspiera Bieg Niepodległości

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy