Wiadomości branżowe

Edelman wspiera firmę Coca-Cola w kampanii wizerunkowej ?Choice?

Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają różne potrzeby konsumentów w zależności od stylu życia, preferencji smakowych i poziomu aktywności fizycznej. Cel ten jest realizowany poprzez edukację w zakresie potrzeby nawadniania organizmu. Hasło kampanii „Nawadniaj się ze smakiem" odnosi się do faktu, że każdy napój bezalkoholowy ma swój udział w nawadnianiu, ponieważ w co najmniej 85% składa się z wody, a odpowiedni poziom nawodnienia organizmu łatwiej jest utrzymać osobom, które piją różne rodzaje napojów w ciągu dnia.„Choice" czyli wybór, jaki daje firma Coca-Cola, rozumiany jest na wiele sposobów: różne kategorie napojów (wody, soki, napoje gazowane, herbaty mrożone, napoje izotoniczne) i różne ich funkcje poza nawodnieniem (orzeźwienie, dodanie energii, uzupełnienie soli mineralnych i składników odżywczych), różne okazje spożycia (uprawianie sportu, czas z rodziną, przerwa w pracy, wycieczka), a także różna zawartość kalorii w napojach - od

Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają różne potrzeby konsumentów w zależności od stylu życia, preferencji smakowych i poziomu aktywności fizycznej.

Cel ten jest realizowany poprzez edukację w zakresie potrzeby nawadniania organizmu. Hasło kampanii „Nawadniaj się ze smakiem" odnosi się do faktu, że każdy napój bezalkoholowy ma swój udział w nawadnianiu, ponieważ w co najmniej 85% składa się z wody, a odpowiedni poziom nawodnienia organizmu łatwiej jest utrzymać osobom, które piją różne rodzaje napojów w ciągu dnia.

„Choice" czyli wybór, jaki daje firma Coca-Cola, rozumiany jest na wiele sposobów: różne kategorie napojów (wody, soki, napoje gazowane, herbaty mrożone, napoje izotoniczne) i różne ich funkcje poza nawodnieniem (orzeźwienie, dodanie energii, uzupełnienie soli mineralnych i składników odżywczych), różne okazje spożycia (uprawianie sportu, czas z rodziną, przerwa w pracy, wycieczka), a także różna zawartość kalorii w napojach - od standardowych napojów słodzonych po produkty typu light i bez zawartości cukru. Dodatkowo, firma ułatwia konsumentom dokonywanie świadomego wyboru, eksponując na etykietach swoich napojów informację o Wskazanym Dziennym Spożyciu (GDA), która pomaga w budowaniu zbilansowanej diety.

Agencja została wybrana na drodze przetargu zorganizowanym w październiku br. Za obsługę projektu odpowiedzialny jest zespół działu Health & Consumer Health.

„Choice" jest kolejnym projektem realizowanym przez agencję dla marki Coca-Cola. Od roku 2007 Edelman obsługuje markę Coca-Cola, od roku 2008 marki Coca-Cola Light oraz Coca-Cola Zero, od roku 2009 markę Cappy.

Edelman jest największą niezależną sieciową agencją public relations, zatrudniającą ponad 3100 osób w 53 biurach na całym świecie. Magazyny Advertising Age i PRWeek przyznały Richardowi Edelmanowi, CEO Edelman, tytuł: „2007 Agency Executive of the Year". Polskie biuro Edelman zostało otwarte 1 czerwca 2005 roku. Edelman Polska zatrudnia obecnie ponad 25 konsultantów, świadcząc klientom kompleksowe usługi z zakresu public relations.

A to już wiesz?  Unikatowe aukcje numizmatyczne w Allegro.pl

 

 

 

 

 

Źródło Edelman Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy