Kwiecień to kolejny miesiąc wzrostów sprzedaży w Rainbow Tours. Klienci giełdowego touroperatora kupili w tym czasie wycieczki za 6,6 mln złotych. Biorąc pod uwagę bardzo duże zainteresowanie ofertą letnią 2009, Zarzą
Serwis SwiatObrazu.pl ogłasza ekscytujący konkurs fotograficzny „Radość Chwili”, dla pasjonatów fotografii cyfrowej. Nagrodą główną jest cyfrowa lustrzanka E-300 o wartości 4490 PLN. Konkurs fotografi
Witam serdecznie,Chciałbym Państwa poinformować o bardzo wysokich wynikach licytacji przedmiotów na rzecz powodzian (http://www.allegro.pl/powodz/), która ma miejsce w serwisie aukcyjnym Allegro (http://www.allegro.pl) od począ
Okres wiosenno-letni na rynku telefonii komórkowej to czas wzmożonej aktywności zarówno użytkowników, jak i operatorów. Sieć WPmobi prowadzi obecnie akcję promocyjną NeoWPmobi oraz konkurs Doładowator
Już po raz drugi podczas poznańskiego Spotkania Grupy Allegro odbędzie się konferencja „Trendy Internetowe”. O bieżących wydarzeniach, trendach i rozwoju polskiego i światowego e-commerce opowiedzą najważniejsze po
Czy barszcz może być wyrazem miłości, a rosół - troski? Jak najbardziej! Badania[1], które przeprowadziła marka WINIARY, potwierdzają, że pyszne zupy, mają jeszcze jedną, wyjątkową zaletę: przypominają
Grafit to symbol elegancji, nowoczesności i? odwagi. Podłoga w odcieniach szarości każdego dnia bowiem prezentuje się inaczej, zawsze i niezmiennie jednak dystyngowanie. Classen, renomowany producent podłóg i drzwi, przedstawia
Zwykła płukanka z soli na uczulenie? To działa! Botoks na ból głowy? Sprawdza się świetnie. Beta-blokery na wysokie ciśnienie krwi? Pomimo powszechnego stosowania, istnieją niezbite dowody na to, że to nie jest dobry wy
Warszawa, 5.08.2014Moda, za którą kobiety szaleją, a mężczyzn wprawia w popłochKobiety chcą, by strój był wygodny, ale i podkreślał ich atrakcyjność ? pokazało niedawne badanie Gfk Polonia dla eSexy.pl. Mężczyźni chc
Przyozdobione przez znane osoby manekiny, czyli główni bohaterowie trwającej od września kampanii ING Życie, zostały zlicytowane w Muzeum Narodowym w Warszawie. Finał kampanii „Naga prawda o ubezpieczeniach” od