Wiadomości branżowe

Sprawna reklama MultiBanku wyróżniona

Spot reklamowy „Sprawność” do jesiennej kampanii wizerunkowo-produktowej MultiBanku, przygotowany przez agencję Just, otrzymał wyróżnienie na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły.Jury konkursu złożone z ekspertów na co dzień zajmujących się reklamą od 12 lat nagradza produkcje i działania marketingowe reprezentujące wysoki poziom artystyczny. Festiwal promuje w ten sposób najbardziej wartościowe przejawy aktywności reklamowej, które mogą być rozpatrywane w kategoriach sztuki. Spot reklamowy MultiBanku, do trwającej obecnie kampanii, otrzymał wyróżnienie w kategorii: reklama filmowa, finanse.- Sprawność i jakość obsługi to podstawowe elementy biznesowej i komunikacyjnej strategii MultiBanku, dlatego staramy się konstruować nasze reklamy tak, by zarówno w warstwie merytorycznej i artystycznej stawały się nośnikiem tych wartości. W ciągu ostatnich trzech lat zrealizowaliśmy trzy duże kampanie marketingowe. Dwie z nich spotkały się z uznaniem jury konkursu. - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku – W 2007 roku otrzymaliśmy statuetkę Złotego Orła za typowo wizerunkową kampanię, zrealizowaną

Spot reklamowy „Sprawność” do jesiennej kampanii wizerunkowo-produktowej MultiBanku, przygotowany przez agencję Just, otrzymał wyróżnienie na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły.

Jury konkursu złożone z ekspertów na co dzień zajmujących się reklamą od 12 lat nagradza produkcje i działania marketingowe reprezentujące wysoki poziom artystyczny. Festiwal promuje w ten sposób najbardziej wartościowe przejawy aktywności reklamowej, które mogą być rozpatrywane w kategoriach sztuki. Spot reklamowy MultiBanku, do trwającej obecnie kampanii, otrzymał wyróżnienie w kategorii: reklama filmowa, finanse.

- Sprawność i jakość obsługi to podstawowe elementy biznesowej i komunikacyjnej strategii MultiBanku, dlatego staramy się konstruować nasze reklamy tak, by zarówno w warstwie merytorycznej i artystycznej stawały się nośnikiem tych wartości. W ciągu ostatnich trzech lat zrealizowaliśmy trzy duże kampanie marketingowe. Dwie z nich spotkały się z uznaniem jury konkursu. - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku – W 2007 roku otrzymaliśmy statuetkę Złotego Orła za typowo wizerunkową kampanię, zrealizowaną wspólnie z agencją BBDO Warszawa, a w 2009 wyróżnienie za kampanię sprzedażowo-wizerunkową „Zmień bank na MultiBank”. - dodaje.

Cel kampanii, która potrwa do połowy grudnia 2009 r. to wzrost spontanicznej znajomości marki i ukazanie MultiBanku jako sprawnie działającej instytucji oferującej najwyższą jakość obsługi Klienta. Realizuje go m.in. spot reklamowy inspirowany klasycznymi rozwiązaniami stosowanymi na scenach teatralnych i prezentujący sprawnie współpracującą grupę pracowników MultiBanku.

W kampanii „Zmień bank na MultiBank” sprawność i jakość obsługi jest komunikowana jako powód do rozważenia zmiany dotychczasowego partnera finansowego. W tym celu MultiBank promuje rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy MultiKonto, który stanowi podstawową platformę relacji Klienta z bankiem. Jego unikalnym wyróżnikiem jest mechanizm zwrotu opłaty za prowadzenie konta dla aktywnych Klientów.

Kreację TV można zobaczyć tutaj


Informacje dodatkowe:

- kreacja: agencja reklamowa Just
- planowanie i zakup mediów: dom mediowy MPG
- hasło kampanii: „Zmień bank na MultiBank”
- produkt główny: konto ze zwrotem opłat
- nośniki:
            - Internet,
            - prasa ogólnopolska i lokalna,
            - outdoor,
            - placówki.

A to już wiesz?  Przyszłość telewizji mobilnej to możliwość wyboru ulubionych programów


Złote Orły

Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych na polskim rynku. Od 12 lat jury konkursu nagradza statuetkami „Złotego Orła” twórców najlepszych reklam w Polsce, stawiając sobie za cel promocję wysokiego poziomu artystycznego produkcji reklamowych.

Informacje o festiwalu

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy