Piątą, jubileuszową edycję Lexus Fashion Night poprowadzi gwiazda Hollywood, ikona światowego kina, Sharon Stone. Zaprezentuje wyjątkowy, sportowy model Lexusa IS F oraz zapowie pokaz kolekcji Agnieszki Maciejak, przy
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze
Trofea i pamiątki olimpijczyków z grupy Team7 można od dziś licytować na aukcji internetowej Allegro.pl. Wśród wystawionych przedmiotów są m.in. statuetka Renaty Mauer-Różańskiej za zdobycie 2m. w Plebiscycie na Najlepszego
Muzyka jest integralną częścią życia każdego człowieka. Inspiruje, wzbudza emocje, odpręża i wycisza lub odwrotnie - dodaje energii i pobudza do działania. Marka Dekoral, czerpiąc natchnienie z najróżniejszych gatunk
24 listopada podczas uroczystej gali w Galerii Porczyńskich w Warszawie, poznaliśmy nazwiska laureatek pierwszej edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku 2008, którego organizatorami byli BRE Bank i Radio PIN.W
W tym roku Polacy odpoczywają zgodnie z zaleceniem specjalistów – dwa tygodnie – wynika z sondażu przeprowadzonego przez serwis Praca Wirtualnej Polski (praca.wp.pl). Tego lata większość Polaków zas
O relacji między medycyną a inżynierią, znaczeniu diagnostyki w rehabilitacji narządów ruchu oraz rehabilitacji w neurologii dyskutować będą uczestnicy konferencji Innowacje w rehabilitacji. Podczas spotkania odbędzie się r�
Duża ilość balonów w trzech miejscach Polski wzbije się w niebo za sprawą pierwszej w kraju Balloniady. W konkursie organizowanym przez Allegro.pl wygra Allegrowicz którego balon pokona największą odległość. Jest o co walcz
Dwa kanały telewizyjne: Domo i kuchnia.tv wspólnie z Amiką ogłosiły początek przyjmowania zgłoszeń do konkursu realizowanego pod hasłem „Skandynawskie inspiracje". Do udziału w nim zapraszani są wszyscy, kt&oacu
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró