Wiadomości branżowe

mFestiwalowi artyści nagrodzeni

Właśnie zakończyła się druga edycja mFestiwalu, w którym Klienci mBanku projektowali reklamy promujące ich bank. Nagrody przyznano w trzech kategoriach: mFilm, mAnimacja, mBillboard.Uczestnicy konkursu przez osiem tygodni zgłaszali na stronie www.mFestiwal.pl swoje propozycje reklam dla mBanku oraz zabiegali o głosy Internautów i Jury, walcząc o atrakcyjne nagrody pieniężne i możliwość pokazania swojego dzieła szerokiej publiczności.W tym roku, z uwagi na zwiększone zainteresowanie artystów tą kategorią - nagrodę można było zdobyć także tworząc animację na temat Banku.Nagrodzeni:mFILM - Wiolka za reklamę pt. „Tancerz"; mANIMACJA - Maria za animację pt. „Konkurencja nie ma szans";

Właśnie zakończyła się druga edycja mFestiwalu, w którym Klienci mBanku projektowali reklamy promujące ich bank. Nagrody przyznano w trzech kategoriach: mFilm, mAnimacja, mBillboard.

Uczestnicy konkursu przez osiem tygodni zgłaszali na stronie www.mFestiwal.pl swoje propozycje reklam dla mBanku oraz zabiegali o głosy Internautów i Jury, walcząc o atrakcyjne nagrody pieniężne i możliwość pokazania swojego dzieła szerokiej publiczności.

W tym roku, z uwagi na zwiększone zainteresowanie artystów tą kategorią - nagrodę można było zdobyć także tworząc animację na temat Banku.

Nagrodzeni:

  • mFILM - Wiolka za reklamę pt. „Tancerz";
  • mANIMACJA - Maria za animację pt. „Konkurencja nie ma szans";
  • mBILLBOARD - Facetious za projekt „Wybierz dobrze".

Autorka zwycięskiego filmu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 20 000 złotych, natomiast twórcy zwycięskiej animacji i billboardu otrzymają 10 000 złotych. Ponadto zwycięski film i animacja z tegorocznej edycji zostaną w styczniu 2010 r. wyemitowane na antenie stacji TVN, a zwycięski projekt billboardu pojawi się w mieście, które wskaże zwycięzca tej kategorii.

Trwający dwa miesiące mFestiwal jest jedną z niewielu inicjatyw z gatunku „user-generated content" realizowanych na taką skalę w Polsce. Konkurs pozwala amatorom na wykazanie się kreatywnością w różnych kategoriach, a zwycięzcy poza nagrodami pieniężnymi mają także unikalną okazję pokazać swoją twórczość w tradycyjnych mediach - mówi Piotr Jakubowski, szef Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku.

W tym roku mFestiwal ponownie przyciągnął olbrzymią publiczność - serwis www.mFestiwal.pl w ciągu dwóch miesięcy odwiedziło ponad 110 tysięcy użytkowników, którzy wygenerowali 1,5 miliona odsłon. Wokół mFestiwalu powstała aktywna społeczność, w której burzliwe emocje i rywalizacja zaowocowały ponad 6 tysiącami komentarzy pod zgłoszonymi reklamami oraz na forum mFestiwalu.

Ogółem do konkursu zgłoszono 650 prac (104 filmy, 89 animacji oraz 457 billboardów), z czego wstępną selekcję przeszło 378 prac - zostały one poddane pod głosowanie Internautów. 

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.

A to już wiesz?  Portal BRE Banku doceniony przez ekspertów

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy