Wiadomości branżowe

Gala European Trusted Brands 2007

Gala European Trusted Brands 2007
W środę, 9 maja, wręczone zostały Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2007. Nagrody zostały przyznane w 30 kategoriach tym markom, które zdaniem respondentów biorących udział w badaniu European Trusted Brands 2007 zasługują na największe zaufanie konsumentów. Uroczysta ceremonia wręcznia nagród odbyła się w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej.Podczas uroczystej Gali European Trusted Brands zebrani goście odbyli podróż po Europie. Odwiedzili Francję, Hiszpanię, a także Irlandię. W każdym miejscu czekała na nich artystyczna niespodzianka. Goście usłyszeli słynne piosenki Edith Piaf w pięknym wykonaniu Michała Bajora. Obejrzeli również pokaz hiszpańskiego Flamenco oraz tańca irlandzkiego. Wszyscy uczestnicy wydarzenia mieli również szansę na wygranie wielu atrakcyjnych nagród w specjalnie zorganizowanej loterii, którą prowadzili Agata Konarska oraz Krzysztof Hołowczyc.Między kolejnymi etapami europejskiej podróży wręczone zostały nagrody dla marek godnych zaufania, wybranych przez respondentów badania European Trusted Brands 2007. Złote Godła European Trusted Brands otrzymały marki, które w

W środę, 9 maja, wręczone zostały Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2007. Nagrody zostały przyznane w 30 kategoriach tym markom, które zdaniem respondentów biorących udział w badaniu European Trusted Brands 2007 zasługują na największe zaufanie konsumentów. Uroczysta ceremonia wręcznia nagród odbyła się w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej.

Podczas uroczystej Gali European Trusted Brands zebrani goście odbyli podróż po Europie. Odwiedzili Francję, Hiszpanię, a także Irlandię. W każdym miejscu czekała na nich artystyczna niespodzianka. Goście usłyszeli słynne piosenki Edith Piaf w pięknym wykonaniu Michała Bajora. Obejrzeli również pokaz hiszpańskiego Flamenco oraz tańca irlandzkiego. Wszyscy uczestnicy wydarzenia mieli również szansę na wygranie wielu atrakcyjnych nagród w specjalnie zorganizowanej loterii, którą prowadzili Agata Konarska oraz Krzysztof Hołowczyc.

Między kolejnymi etapami europejskiej podróży wręczone zostały nagrody dla marek godnych zaufania, wybranych przez respondentów badania European Trusted Brands 2007. Złote Godła European Trusted Brands otrzymały marki, które w badaniu otrzymały najwięcej spontanicznie oddanych głosów przez respondentów. Nagrody trafiły do następujących marek: Toyota, Amica, IBM, Noki, Orange, Sony, Orbis Travel, PKO Bank Polski, Visa, PZU S.A., Neostrada TP, PKN Orlen, Centrum, Apap, Gripex, L’Oréal, Avon, Nivea, Vizir, Nestlé, TVN, Winiary, Herbapol Lublin, Dr Oetker, Hortex, Blend-a-med, Domestos, Slimfast, Geriavit Pharmaton, Pioneer.

Kryształowe Godła European Trusted Brands otrzymały te marki, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, zaspokojenie potrzeb klienta. Dotychczas marki te otrzymywały Srebrne Godła. W tym roku dla podkreślenia wyjątkowości i unikatowości nagrody zmianie uległo nazewnictwo nagrody. W siódmej edycji badania European Trusted Brands Kryształowe Godła otrzymały marki: Mercedes, Beko, Toshiba, Sony Ericsson, Era, Panasonic, Itaka, Lukas Bank, MasterCard, ING Nationale Nederlanden, Onet.pl, Shell, Falvit, Nurofen, Aspirin C, Dove, Christian Dior, Vichy, Persil, Dr Oetker, Discovery, Danone, Oscillococcinum, Delecta, Tymbark, Colgate, Ajax, Naturell, Bodymax, Arka BZ WBK.

European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Badanie to jest jedynym w Europie, które oprócz tematyki marketingowej bada również nastroje społeczne i każdego roku pogłębia analizę portretu typowego Europejczyka. Głównym celem badania jest wskazanie poziomu zaufania konsumentów do poszczególnych dziedzin życia społecznego, począwszy od zaufania do grup zawodowych aż po marki.

European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001r. i od tamtej pory jest ono co roku kontynuowane w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna edycja została przeprowadzona w sierpniu i wrześniu 2006 r. w 15 krajach europejskich, łącznie z Rosją (Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Węgry, Wielka Brytania.). Respondenci zostali wybrani spośród 4-milionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest. Próba ustalona na podstawie selekcji i wyników badania odzwierciedlała zróżnicowanie demograficzne każdego z krajów. W tegorocznej edycji przeanalizowano łącznie 24 213 ankiet.

Źródło Tarsago Polska. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Rozliczajmy polityków z walki z pornografią dziecięcą

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy