Źródło Bank Pekao SA. Dostarczył netPR.pl
Prestiżowe nagrody dla Banku Pekao SA
W 4. edycji rankingu PremiumBrand Bank Pekao SA otrzymał tytuł ?Marki Wysokiej Reputacji" w kategorii finanse. Jednocześnie pozycja Banku Pekao SA jako rynkowego lidera została potwierdzona na arenie międzynarodowej przez dwumiesięcznik ?emeafinance", który przyznał Pekao tytuł ?Best Bank in Poland 2009".<p>Realizowane przez TNS OBOP badanie oraz skonstruowany na podstawie jego wyników ranking PremiumBrand pokazuje marki cieszące się najwyższą reputacją i zaufaniem wśród konsumentów i partnerów biznesowych. Jest to jedyny tego typu ranking na polskim rynku, który w szeroki sposób bada reputację marek w biznesie. Wyniki PremiumBrand to kolejne potwierdzenie zaufania, jakim klienci obdarzają Bank Pekao. W niedawnym badaniu opinii Instytutu Homo Homini dla "Rzeczpospolitej" i Grupy TVN, Bank Pekao znalazł się na drugim miejscu w kategorii ?Banków, którym Polacy ufają i powierzają swoje pieniądze".Natomiast nagrodę ?Best Bank in Poland" Bank Pekao otrzymał w konkursie "CEE & CIS Banking Awards" magazynu "emeafinance". Konkurs "emeafinance" CEE & CIS Banking Awards wyróżnia wiodące banki w Europie Środkowo-Wschodniej i na innych rynkach wschodzących za ich osiągnięcia w obecnym roku.Dwumiesięcznik "emeafinance" jest podstawowym źródłem informacji dla przedsiębiorców i inwestorów finansowych aktywnych w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Jego adresatami jest kadra zarządzająca i właściciele największych przedsiębiorstw oraz inwestorzy instytucjonalni i zarządzający funduszami inwestycyjnymi. Magazyn co roku nagradza najlepsze banki, zespoły i projekty zrealizowane w danym roku w regionie EMEA, czyli tzw. ?emerging markets" z Europy i Azji. - Obie nagrody, ale przede wszystkim zaufanie, jakim klienci obdarzają Bank Pekao, potwierdzają, że nasza strategia konserwatywnego podejścia do biznesu sprawdza się w trudnych czasach - powiedział Jan Krzysztof Bielecki, Prezes Zarządu Banku Pekao SA. - Wszyscy doskonale już wiemy, że najważniejsze jest nie narażanie klientów na nadmierne ryzyko i oferowanie im sprawdzonych i bezpiecznych produktów.