Wiadomości branżowe

Już jutro rozpoczynają się Targi ReDI, Retail Destination Initiative

To najbardziej oczekiwane przez profesjonalistów z branży retail wydarzenie 2014 roku. 28-29 maja, na Stadionie Narodowym w Warszawie, pojawi się ponad 1100 decydentów z branży nieruchomości komercyjnych, 350 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych, 50 wystawców, którzy zaprezentują portfolio ponad 100 centrów handlowych z Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej. Wydarzenie wspiera 45. partnerów medialnych, instytucji i organizacji, a program konferencji i prezentacji jest szeroko komentowany w branży dzięki m.in. zaproszeniu Prezydentów Miast do dialogu o przyszłości i kształcie ulic handlowych. Sponsorem strategicznym targów ReDI jest BNP Paribas Real Estate. Bardzo ważną częścią programu Targów ReDI jest symboliczne rozpoczęcie dialogu pomiędzy Przedstawicielami Miast i ekspertów branży retail o przyszłości i kształcie ulic handlowych w Polsce. „W poprzednim systemie politycznym ulice handlowe, sklepy osiedlowe i bazary, jak również domy towarowe były niemal jedynymi miejscami gdzie Polacy mogli dokonywać zakupów. Od ponad 20 lat gospodarki wolnorynkowej stawiają one czoła konkurencji ze strony nowoczesnych centrów handlowych oraz alternatywnych kanałów sprzedaży, szczególnie w

To najbardziej oczekiwane przez profesjonalistów z branży retail wydarzenie 2014 roku. 28-29 maja, na Stadionie Narodowym w Warszawie, pojawi się ponad 1100 decydentów z branży nieruchomości komercyjnych, 350 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych, 50 wystawców, którzy zaprezentują portfolio ponad 100 centrów handlowych z Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej. Wydarzenie wspiera 45. partnerów medialnych, instytucji i organizacji, a program konferencji i prezentacji jest szeroko komentowany w branży dzięki m.in. zaproszeniu Prezydentów Miast do dialogu o przyszłości i kształcie ulic handlowych. Sponsorem strategicznym targów ReDI jest BNP Paribas Real Estate.

Bardzo ważną częścią programu Targów ReDI jest symboliczne rozpoczęcie dialogu pomiędzy Przedstawicielami Miast i ekspertów branży retail o przyszłości i kształcie ulic handlowych w Polsce. ?W poprzednim systemie politycznym ulice handlowe, sklepy osiedlowe i bazary, jak również domy towarowe były niemal jedynymi miejscami gdzie Polacy mogli dokonywać zakupów. Od ponad 20 lat gospodarki wolnorynkowej stawiają one czoła konkurencji ze strony nowoczesnych centrów handlowych oraz alternatywnych kanałów sprzedaży, szczególnie w przypadku artykułów ?niespożywczych?. To właśnie rynek produktów ?niespożywczych? został niemal całkowicie zdominowany przez centra handlowe. Niezwykle ciekawe jest obserwowanie jak odradzają się ulice handlowe, którymi coraz częściej interesują się zarówno polskie jak i międzynarodowe marki, wynajmując przy nich lokale handlowe. Podobnie jak w miastach Europy Zachodniej, także w Polsce ulice handlowe powinny równoważyć i uzupełniać skład branżowy centrów handlowych poprzez zróżnicowaną ofertę, niezależnie czy znajdują się w śródmieściu czy poza centrum. Oprócz tego stanowić mogą naturalną, zdrową konkurencję wobec rosnącego rynku centrów handlowych. Niebagatelną rolę w rozwoju ulic handlowych odgrywać będzie polska klasa średnia, która może coraz częściej poszukiwać różnorodności w ofercie handlowej i usługowej. Dzięki temu będą mogli obserwować i aktywnie uczestniczyć w transformacji centrów swoich miast" - mówi Anna Szmeja-Kroplewska, Dyrektor Generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

A to już wiesz?  Kogo studenci uznali Najlepszym wykładowcą na Wydziale Chemicznym?

28 maja o godzinie 10:00 zostanie zaprezentowany raport Ulice Handlowe - Perspektywy rozwoju ulic handlowych w 8 największych miastach w Polsce opracowany przez ekspertów Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz BNP Paribas Real Estate. Po prezentacji rozpocznie się dyskusja z udziałem przedstawicieli miast, inwestorów, sieci handlowych i ekspertów.


dostarczył infoWire.pl
Źródło BNP Paribas Real Estate. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy