Wiadomości branżowe

Nagroda za kampanię MultiBanku

Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Nagrodę w kategorii kampanie multimedialne odebrali przedstawiciele agencji BBDO Warszawa.   Jury złożone z ekspertów zajmujących się reklamą, nagrodziło kampanię, którą Bank prowadził w okresie od maja do czerwca 2007 roku. Jej celem było podniesienie spontanicznej oraz wspomaganej znajomości marki w grupie docelowej MultiBanku.     Przez sześć tygodni, koncentrując się na prezentacji faktów dotyczących postaw swoich Klientów, MultiBank informował o tym, jakie osoby najczęściej korzystają z jego usług. Przygotowanie kreacji opartych na kontraście pomiędzy Klientami MultiBanku i ogółem społeczeństwa było poprzedzone internetowymi badaniami prowadzonymi wśród Klientów Banku. W oparciu o wyniki skonfrontowane z dostępnymi badaniami TGI, powstał przekaz, który w niebanalny sposób scharakteryzował społeczność MultiBanku.

Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Nagrodę w kategorii kampanie multimedialne odebrali przedstawiciele agencji BBDO Warszawa.  

Jury złożone z ekspertów zajmujących się reklamą, nagrodziło kampanię, którą Bank prowadził w okresie od maja do czerwca 2007 roku. Jej celem było podniesienie spontanicznej oraz wspomaganej znajomości marki w grupie docelowej MultiBanku.    

Przez sześć tygodni, koncentrując się na prezentacji faktów dotyczących postaw swoich Klientów, MultiBank informował o tym, jakie osoby najczęściej korzystają z jego usług. Przygotowanie kreacji opartych na kontraście pomiędzy Klientami MultiBanku i ogółem społeczeństwa było poprzedzone internetowymi badaniami prowadzonymi wśród Klientów Banku. W oparciu o wyniki skonfrontowane z dostępnymi badaniami TGI, powstał przekaz, który w niebanalny sposób scharakteryzował społeczność MultiBanku.

- Skorzystaliśmy z potencjału, który podarowali nam nasi Klienci. Ich postawy pozwoliły nam pokazać, że ludzie skupieni wokół Banku to wyjątkowa grupa, wyróżniającą się na tle społeczeństwa – mówi Anna Łaszkiewicz, dyrektor Biura Marketingu MultiBanku – Badania przeprowadzone po kampanii wskazują, że założone plany strategiczne zostały zrealizowane. Fakt uhonorowania działań statuetką „Złoty Orzeł” utwierdza nas w przekonaniu, że polityka komunikacyjna banku nie tylko przynosi efekty, ale również wyróżnia nas na tle rynku – dodaje  

Informacje dodatkowe:

Witryna poświęcona kampanii:  http://www.multibank.pl/kampania

Nośniki:

a) outdoor - backlighty
b) Megaboardy - duży format
c) Internet
d) Centra Usług Finansowych MultiBanku

Stacje telewizyjne: TVP, POLSAT, TV4, TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN TURBO, DISCOVERY CHANNEL, POLSAT SPORT, AXN, National Geographic Channel, Hallmark Channel, Kino Polska, Travel Channel, VH1, MTV, VIVA, Comedy Central, Canal+ Sport, ale kino!, Planete, Kuchnia TV, ZONE (europa, club, reality, romantica), Extreme.   

A to już wiesz?  Ona i on ? wyjątkowa para?kubków NESCAFÉ

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy