Z badań TNS OBOP wynika, że świadomość żywieniowa gimnazjalistów w Polsce jest stosunkowo wysoka, jednak w niewielkim stopniu przekłada się to na ich postawy. Problem otyłości młodych ludzi w Polsce się pogłębia, a
Firma Endless Infinity LTD rozsyła do polskich przedsiębiorstw ofertę zamieszczenia informacji o firmie w internetowej bazie informacyjnej. W mailu podana jest informacja, iż usługa ta jest darmowa i wymaga jedynie wypełnienia za
Niedziela była drugim, a zarazem ostatnim dniem III Festiwalu Przyrody "Żubrowisko". W Białowieży dopisała pogoda ? uczestnicy mogli w blasku ciepłego słońca podziwiać uroki złotej puszczańskiej jesieni. Nie zawiedli równie
W związku z nieprawdziwymi i niedokładnymi informacjami jakie krążą po Internecie chcielibyśmy poinformować, iż nie miał miejsca żaden wyciek danych z serwisów Allegro, ani żadnego z serwisów Grupy Allegro. Dan
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie
W Mistrzostwach udział bierze 64 zawodników: 54 mężczyzn i 10 kobiet. Na liście startowej figuruje aż 7 krajów (Polska, Niemcy, Wielka Brytania, Litwa, Rosja, Ukraina, Australia). Na Plaży B przebywa obecnie czołówka zawodnik
Coraz częściej Polacy decydują się na egzotyczne wyprawy w zimowe miesiące. Z kolei wielbiciele białego szaleństwa wybierają się na stoki samolotem. Obok ciekawej oferty, poszukują również dobrego ubezpieczenia. Dla p
Coraz częściej z pracy do domu wracamy jedynie na weekendy. 5% osób biorących udział w sondażu serwisu Praca Wirtualnej Polski wskazało, że pięć dni w tygodniu spędza poza swoim miejscem zamieszkania.Aż 40% osó
Dla niektórych bardzo istotne są szczegółowe badania sprzętu fotograficznego dotyczące najczęściej spotykanych wad, dla innych zaś analizy te nie mają istotnego znaczenia. Tak czy inaczej, jednych i drugich intere
Ultimate Fashion rozszerzyło współpracę z Headlines Porter Novelli na kolejne marki. Współpraca dotyczy opracowanie strategii i prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych dla - Aldo, Esprit oraz River