Wiadomości branżowe

Aldo, Esprit i River Island z Headlines Porter Novelli

Ultimate Fashion rozszerzyło współpracę z Headlines Porter Novelli na kolejne marki. Współpraca dotyczy opracowanie strategii i prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych  dla - Aldo, Esprit oraz River Island. Za realizację umowy odpowiada zespół pod kierownictwem Eweliny Janus, senior konsultant  w dziale komunikacji konsumenckiej. Umowa została zawarta na rok. Dotychczas agencja stworzyła strategię PR i prowadzi komunikacje w mediach społecznościowych dla marki New Look.Ultimate Fashion wchodzi w skład grupy Empik & Fashion, wiodącego operatora  renomowanych marek odzieżowych  na rynku polskim. Zarządza miedzy innymi markami New Look, Hugo Boss, Esprit, Mango, Mexx, Wallis, Cortefiel, Pedro del Sierro, River Island i Aldo.Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, a od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat agencja odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii lifestylowych w tym dla znanych firm odzieżowych, czego przykładem ostatnio było wprowadzenie na rynek marki La Mania.    

Ultimate Fashion rozszerzyło współpracę z Headlines Porter Novelli na kolejne marki. Współpraca dotyczy opracowanie strategii i prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych  dla - Aldo, Esprit oraz River Island. Za realizację umowy odpowiada zespół pod kierownictwem Eweliny Janus, senior konsultant  w dziale komunikacji konsumenckiej. Umowa została zawarta na rok. Dotychczas agencja stworzyła strategię PR i prowadzi komunikacje w mediach społecznościowych dla marki New Look.

Ultimate Fashion wchodzi w skład grupy Empik & Fashion, wiodącego operatora  renomowanych marek odzieżowych  na rynku polskim. Zarządza miedzy innymi markami New Look, Hugo Boss, Esprit, Mango, Mexx, Wallis, Cortefiel, Pedro del Sierro, River Island i Aldo.

Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, a od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat agencja odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii lifestylowych w tym dla znanych firm odzieżowych, czego przykładem ostatnio było wprowadzenie na rynek marki La Mania.

 

 

 

 

Źródło Headlines. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Dzień Kobiet z technologią

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy