Zbliża się koniec roku, czas więc na podsumowania w polskiej turystyce. Mimo przeciwności, wyjeżdżamy i niestraszny nam kryzys. Zmienia się też obraz polskiego turysty, inne są jego oczekiwania. O polskich wyjazdach, turystyce
Podjęta z inicjatywy Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego renowacja Cadillaca, ostatniego auta Marszałka Józefa Piłsudskiego, zakończyła się sukcesem. Dziś 7 listopada, w Belwederze, Prezydent uroczyście odsłonił odrestau
W przyszłym tygodniu wystartuje intensywna kampania reklamowa serwisu nocoty.pl. Wystąpią w niej takie gwiazdy, jak Doda, Pudzian i Isis Gee, które powiedzą o sobie coś, czego zupełnie byśmy się po nich nie spodziewali.
Portal finansowy Bankier.pl został uznany przez polskich inwestorów za najbardziej popularne internetowe źródło informacji o rynku finansowym. W Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów 2008, zrealizowanym przez
Zapomniane zamki, urokliwe bezdroża, malownicze miasteczka kryjące swoje oblicza przed turystami. W Polsce jest wiele Pereł, z których najbardziej fotogeniczne zostaną wyłonione w konkursie zorganizowanym przez firmę Panasonic
W największym polskim kiosku z prasą elektroniczną, www.netpress.pl, wprowadzono szereg udogodnień dla klientów. Najnowsze modyfikacje w serwisie polegają na uproszczeniu procesu zakupowego i usprawnieniu komunikacji e-mailingowe
Najważniejsze światowe wybiegi, prezentacje premierowych kolekcji największych nazwisk świata mody, przeglądy trendów w modzie damskiej i męskiej – Wirtualna Polska oraz Fashion TV kreują i inspirują.
15 października 2006, niedziela, godz. 18.00 (wstęp od godz. 17.00)?Już za rok matura?, świąteczny ?Dzień jeden w roku? czy kwiaty we włosach, które ?potargał wiatr? ? czy żyje w Polsce choć jeden człowiek, który nie zna
Już po raz kolejny portal www.brebank.pl został wyróżniony przez branżowych specjalistów. 5 grudnia podczas uroczystej gali w warszawskiej Fabryce Trzciny odbyło się wręczenie nagród w trzeciej edycji konkur
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc