Całkowicie nowatorskie podejście do zakupów w internecie promować będzie lider e-handlu, platforma handlowa Allegro.pl. Akcję rozpoczęła kampania promocyjna. W prasie i outdoorze pojawiła się reklama proekologiczna. A w
Ryby z własnego połowu, sałatka grecka z kupionych na targu warzyw, sera i lokalnych oliwek, pyszne wino pite na tarasie domu, a wokół cisza i przestrzeń? Ukochany pies odpoczywa u naszych stóp po wyczerpującym spacerze brzegie
Firma Endless Infinity LTD rozsyła do polskich przedsiębiorstw ofertę zamieszczenia informacji o firmie w internetowej bazie informacyjnej. W mailu podana jest informacja, iż usługa ta jest darmowa i wymaga jedynie wypełnienia za
Wartość sprzedanych w listopadzie wycieczek wyniosła prawie 11 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu 2007 roku, giełdowy touroperator odnotował tym samym wzrost obrotów o 80%. Bardzo duży wp
mBank, w ramach działań edukacyjnych, uruchomił Szkołę mPLANU - przyjazny poradnik kredytu hipotecznego. Jednocześnie z początkiem maja br. wysokość prowizji przygotowawczej została obniżona i wynosi od 1% do 2% wartości u
CV napisane alfabetem Braill’a, zbudowane z klocków lub nagrane na wideo to tylko niektóre twórcze sposoby zaprezentowania siebie w procesie rekrutacji. Osoby mające podobne, niekonwencjonalne pomysły mogą
Ruszyła kolejna edycja ankietyzacji Nauczycieli Akademickich na Wydziale Chemicznym Politechniki Gdańskiej. Tymczasem nie opadły jeszcze emocje po podsumowaniu semestru letniego. Studenci przygotowali nagrodę specjalną dla najbard
AlleWakacje to najnowszy projekt lidera polskiego rynku e-commerce - Grupy Allegro. Tym razem poszerza ona swoją działalność o rynek branży turystycznej. Nowy serwis oferuje dostęp do ofert sprzedaży wy
Marnowanie żywności to coraz częściej poruszana kwestia, zwłaszcza w krajach wysoko rozwiniętych. Skalę zjawiska potęgują: rosnąca zamożność społeczeństwa, wysoki poziom konsumpcji i powszechny dostęp do artykułó
Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków