Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło listę osób nominowanych do nagrody ŁEB PR. Propozycje zbierane były wśród członków stowarzyszenia, teraz spośród nich kapituła nagrody wybierze jedn�
Co jest potrzebne przed podróżą? W którym trymestrze najlepiej planować wylot? Gdzie usiąść w samolocie i jak zapinać pasy? Wątpliwościom nie ma końca, kiedy kobieta nie leci sama, a z dodatkowym
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce
1 lutego 2015 roku ruszył nowy projekt prospołeczny Rossmanna skierowany do wszystkich uczniów gimnazjów w Polsce. Z okazji otwarcia tysięcznej drogerii w kraju firma ufunduje niezapomniany wyjazd wakacyjny dla 1000 gimnazjalist
Ultimate Fashion rozszerzyło współpracę z Headlines Porter Novelli na kolejne marki. Współpraca dotyczy opracowanie strategii i prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych dla - Aldo, Esprit oraz River
Zaledwie miesiąc od uruchomienia nowej platformy wideo Wirtualnej Polski – ToSieWytnie.pl liczba jej unikalnych użytkowników wyniosła 1 551 601*. W tym czasie obejrzeli oni w sumie 180 000 godzin materiałów wide
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych mBanku notuje znacznie lepsze wyniki niż cały rynek funduszy inwestycyjnych. W kwietniu br. aktywa netto SFI przyrosły o 28 mln zł, podczas gdy rynek stracił 17 mln.Od początku roku do końca
Akt to nieśmiertelny i „od zawsze” mający swoich wielbicieli temat w sztuce. Akt wszedł do fotografii niejako „bocznymi drzwiami”, fotografii nagich modelek używali jako pomocy malarskiej tacy mistrzowie jak
Warszawa, 2 czerwca 2006: W tym roku, po raz pierwszy, z szansą na zwycięstwo, w ponad 80 letniej historii zawodów Le Mans, wystartuje samochód napędzany olejem napędowym. Paliwem wybranym dla wyrafinowanego silnika Audi R1
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t