Zimowa aura sprzyja poszukiwaniom sposobów na rozgrzanie. Herbata z sokiem malinowym, grzane wino, a może sauna? Ta ostatnia staje się w Polsce coraz popularniejsza. Sauna to miejsce spotkań, mających jednak nieco intymny charakte
Już po raz drugi gnieźnieńska Caritas prowadzi licytację w serwisie aukcyjnym Allegro.pl. Celem aukcji wigilijnej jest zebranie pieniędzy na pomoc najbardziej potrzebującym a także rozpowszechnienie informacji o działalności c
Redakcja serwisu SwiatObrazu.pl zaprasza na wyjątkowe szkolenia – Coaching fotograficzny. Jest to niespotykane do tej pory połączenie niskiej ceny, elastyczności wyboru terminu oraz możliwości pracy indywidualnej lub w bard
Wyjazd na ferie z dzieckiem jest rzeczą, na którą zazwyczaj czekamy z utęsknieniem. Miesiące ciężkiej pracy, obowiązków, zmartwień przytłaczają, a perspektywa odpoczynku z dala od domu jest bardzo obiecująca. Wielu z nas j
Już w najbliższą sobotę, 10 listopada po raz siódmy w historii światowego żeglarstwa wystartują regaty Vendée Globe ? niezwykły wyścig, w którym samotni żeglarze okrążają ziemię bez zawijania do portu i pomocy z zewną
Piątek, sobota i niedziela będą prawdziwym świętem muzyki. Na organizowanym już po raz pięćdziesiąty pierwszy Festiwalu, wystąpią największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. W Opolu obecna będzie także marka TEEKANNE.&he
Już po raz piąty Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale dołączył do ogólnopolskiej akcji ?Polska Biega?. W sobotę 17 maja odbył się tam bieg, w którym udział wzięło kilkaset osób. Wydarzenie wspierała marka TEEKANNE.
Od dziś oficjalnie działa już kiosk z prasą cyfrową uruchomiony przez firmę NetPress, polskiego partnera amerykańskiej firmy Zinio Systems, światowego lidera w branży prasy elektronicznej.Magazyny oferowane przez NetPress pos
ING Życie zostało partnerem strategicznym Karnawału Zdrowia, który odbędzie się 4 lutego br. w centrum Warszawy, z okazji Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Akcja jest częścią kampanii ?Apetyt na życie?, prowadzonej przez
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba