Od właściwej diety zależy nie tylko zdrowie i dobre samopoczucie, odpowiednie odżywianie jest również elementem leczenia wielu schorzeń. Staranny dobór diety jest szczególnie ważny w przypadku dzieci, młodz
Wiosna przyniosła falę podwyżek opłat za podstawowe usługi bankowe. Dla osób, które nie korzystają z bankowości internetowej i sporadycznie płacą kartą, podwyżki będą szczególnie bolesne. W skali roku
Jan Komasa zdobył Złotą Kaczkę dla najlepszego polskiego filmu 2011 roku za „Salę samobójców”. Komasa otrzymał Złotą Kaczkę także za scenariusz swojej debiutanckiej fabuły. Nagrodę za najlepsz
164 młodych delegatów z całego świata biorących udział w Młodzieżowym Szczycie Klimatycznym w Kopenhadze podpisało Deklarację podsumowującą spotkanie. Młodzi ludzie zobowiązali się w niej do dokonania pozytywnych z
Wirtualna Polska – jako pierwsza wśród największych polskich portali internetowych – uruchomiła serwis poświęcony w całości szeroko pojętej kulturze. Awangardowa scena teatralna, nobliwa filharmonia, a może
Światowej sławy designer, Antonio Citterio, zaprojektował ceramikę łazienkową dla Sanitec KOŁO. Na polski rynek weszła zupełnie nowa seria OVUM, zaś linia EGO przeszła gruntowny lifting. Nowe produkty KOŁA sygnowane są naz
ING Życie zostało partnerem strategicznym Karnawału Zdrowia, który odbędzie się 4 lutego br. w centrum Warszawy, z okazji Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Akcja jest częścią kampanii ?Apetyt na życie?, prowadzonej przez
Jeden złoty, dwa srebrne i jeden brązowy medal ? to dorobek Polaków na mistrzostwach świata w grach komputerowych World Cyber Games. Turniej odbywał się w dniach 8-11 grudnia 2011 roku w południowokoreańskim Busan. Cztery medal
"Fascynujący świat elektrowni wodnych" to atrakcja przygotowana przez ENERGĘ Zakład Elektrowni Wodnych dla uczestników IV Bałtyckiego Festiwalu Nauki. Tylko w maju, tylko przez trzy dni (26-28 maja) będzie można na własne ocz
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró