Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków
Rekordowa liczba uczestników i prawdziwe sportowe emocje! Tak w skrócie można opisać 13. edycję Cracovia Maraton oraz inne imprezy odbywające się w ramach Krakowskich Spotkań Biegowych. Poprzedni weekend w stolicy Małopolski b
Firma Nestlé zaangażowała się w Studencki Konkurs Filmów Reklamowych Kodaka, by wspierać młode talenty. W pierwszym etapie jury, spośród blisko dwustu zgłoszonych scenariuszy, postanowiło skierować do
Życząc wszystkim zakochanym szczęścia w miłości, AllPay przygotował walentynkową promocję, dzięki której dwie pary spędzą niezapomniany weekend w Karpaczu. Szanse na romantyczny wyjazd ma każdy, kto za walentynkowy
Edyta Wojciechowska – Malke, właścicielka VISION ONE, firmy produkującej artykuły sportowe i Agnieszka Świergiel - prezes zarządu, dyrektor generalny IMPERIAL TOBACCO POLSKA to tegoroczne „Bizneswoman Roku”
Ruszył nowy serwis społecznościowy Wirtualnej Polski – studio.wp.pl Wystartował serwis społecznościowy WP – studio.wp.pl. Serwis umożliwia użytkownikom zamieszczanie w sieci własnych filmów, zdjęć i innych
<P ><B >Prestiżowy miesięcznik finansowy Global Finance przyznał Bankowi Pekao SA tytuł Najlepszego Banku w Polsce (?Best Emerging Market Bank in Poland 2006?). <P ><B > <P >Global Finance co roku pr
Zgodnie z zapowiedziami w prospekcie emisyjnym, Rainbow Tours realizuje plan akwizycji na rynku turystycznym. W środę podpisano umowę o przejęciu największej w Wielkopolsce sieci biur podróży ABC z Poznania. Za 100 procent
Marka Dekoral stworzyła w tym roku, przed sezonem remontowym, wyjątkowy projekt promocji. Loteria konsumencka Koła Fortuny, poza kilkoma tysiącami wyjątkowo cennych nagród, oferuje swoim uczestnikom niezwykły pomysł na sz
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy