W środę 1 sierpnia warszawscy PRowcy spotkają się w klubie Level na inauguracyjnej imprezie projektu „Po Robocie” – nowego pomysłu fundacji internetPR.pl. Cotygodniowe środowe spotkania specjalistów PR to
Marka Dekoral stworzyła w tym roku, przed sezonem remontowym, wyjątkowy projekt promocji. Loteria konsumencka Koła Fortuny, poza kilkoma tysiącami wyjątkowo cennych nagród, oferuje swoim uczestnikom niezwykły pomysł na sz
Blisko 10 tysięcy osób wzięło udział w tegorocznej akcji „Rossmann Dzieciom”, która odbyła się 7 czerwca w Łódzkim Ogrodzie Zoologicznym. Młodzi mieszkańcy Łodzi chętnie brali udział w licz
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach zakończy Rok Chopinowski dwoma koncertami z udziałem laureatów ostatniego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina: w niedzielę 19 grudnia, w Katowicach, z Orki
Ubezpieczenia na życie ING TUnŻ zostały uznane najlepszym produktem studenckim roku 2009. Zwycięski tytuł przyznano w kategorii "Studenckie Bezpieczeństwo", w ramach dziewiątej edycji plebiscytu "Studencki Produkt Roku".Konkurs
Mimo kryzysu Polacy nie zamierzają oszczędzać na świętach. Już od początku grudnia placówki handlowe i sklepy internetowe przeżywają oblężenie. Coraz częściej do zakupów prezentów wykorzystujemy Intern
Neuron Agencja Public Relations ma zaszczyt zaprosić na wernisaż wystawy malarstwaMARCINA SUTRYKA,który odbędzie się w sobotę 17 marca, o godzinie 19:00 w Galerii Sztuki Traffic w Warszawie, W swoich pracach Marcin Sut
Trwa międzyuczelniana akcja Rozdajemy uśmiech. Studenci z całego Trójmiasta zbierają zabawki i słodycze, które tuż przed Bożym Narodzeniem trafią do dzieci ze świetlic środowiskowych. Akcję, już po raz drugi,
Akcje pomocy prowadzone przez Ericsson Response po przejściu tsunami na Sri Lance najgłębszym z doświadczeń wolontariusza firmy Ericsson Jana Herremo. Wnioski z jego działań ratunkowych będą mogły być wykorzystane przez pols
mBank wspólnie z Piotrem Pustelnikiem oraz firmą Alpinus wprowadzają nową kolekcję odzieży outdoorowej, która jest dostępna dla Klientów mBanku z 20% rabatem.Każdy Klient, który dokona płatności kartą mBanku w sklepach A