III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze 
     Pociąga Cię atmosfera rodem ze światowych wybiegów – blask fleszy, piękne modelki i awangardowe kreacje? Przenieś ten klimat do swojego domu! Marka Dekoral Fashion podpowiada, jak to zrobić. … 
     Z początkiem czerwca br. Grupa Generali wprowadza zmiany w uproszczonej procedurze likwidacji szkód komunikacyjnych i majątkowych. Ubezpieczyciel podwyższa do kwoty 4000 zł limity kwotowe w likwidacji tzw. drobnych szk&oacut 
      Krzesła idą w parze ze stołem. Jakby na to nie patrzeć, mają liczebną przewagę wśród domowych mebli. Dlatego ich wybór powinien opierać się o przemyślaną decyzję. Jak go dokonać radzą eksperci marki Bydgoskie Meble. & 
     Ponad 955 tys. zł wydali internauci na aukcjach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z okazji XIV finału. Serwis przygotowany przez Allegro.pl, pobił tym samym kolejny rekord.W tym roku już po raz szósty Aukcje Wielkiej Orkiest 
      Już po raz kolejny rynek docenił Internetowy System Bankowości Korporacyjnej BRE Banku. Tym razem  iBRE zdobył wyróżnienie w Konkursie EUROPRODUKT. Jury doceniło uniwersalną platformę finansową za kompleksowe podej 
      Czasu mamy wciąż za mało, pracy nie zostawiamy w pracy gdyż po prostu nie wyrabiamy się z naszymi obowiązkami. Jak temu zaradzić? Doby nie wydłużyć się nie da, zarządzać czasem również. Można jednak skutecznie zarządza 
      Platforma serwisów sportowych Wirtualnej Polski – zupełnie nowy sport.wp.pl Jeden z najpopularniejszych serwisów Wirtualnej Polski – sport.wp.pl – całkowicie zmienił swój kształt. Witryna ma n 
      Aż 90% Polaków jako najważniejszą wartość życiową wskazuje rodzinę. W ciągu dnia koncentrujemy się na niej w podobnym stopniu co na… telewizji. Ponad 70% Polaków podobnie często spędza czas z rodziną, 
      Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym �