Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orł
30 listopada Akademia Technik Malarskich ostatecznie zamknęła pierwszy etap konkursu „Malarz Roku 2010”. Już wkrótce jury wybierze najlepsze inwestycje, które powalczą o tytuł najlepszego malarza w Polsce
"Jeśli Ty nie opowiesz swojemu dziecku o otaczającym je świecie ? zrobią to za ciebie inni?.W najbliższą sobotę 17 maja o godz. 10.00 w Gdańsku, w Olivia Sky Clubie w Olivia Business Centre (budynek Olivia Tower, przy ul. &hel
OFF Festiwal, wspierany przez mBank, ma młodszego brata. Miłośnicy muzyki alternatywnej będą mogli wziąć udział w zimowej edycji festiwalu - OFF Festival Club. mBank jest mecenasem festiwalu. Już po raz drugi mBank wspiera sc
Przychody netto giełdowego touroperatora za październik 2008 roku wyniosły ponad 17 milionów złotych. Mimo iż miesiąc ten nie cieszy się taką popularnością jak wcześniejsze, to zapewnił on wzrost o ponad 30%, w por&o
Ex libris to znak własnościowy, najczęściej ozdobny, wykonany w technice graficznej, opatrzony na przykład nazwą instytucji lub sentencją. Zaprojektowanie ex librisu dla politechnicznej Biblioteki Głównej było zadaniem
Miarą ich profesjonalizmu jest to, że na co dzień są niezauważalni. Nie zastanawiamy się, jak to się dzieje, że dziesiątki urządzeń, zasilanych energią elektryczną po prostu działa. O ich istnieniu przypominamy sobie, gdy
Firma PCO S.A. bierze udział w tegorocznych obchodach Międzynarodowego Dnia Rodzin wspierając akcję ?Dwie Godziny dla Rodziny" i potwierdzając przekonanie o fundamentalnym znaczeniu rodziny dla pracowników.…
Allegro.pl w imieniu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy www.wosp.org.pl informuje o uruchomieniu jedynego oficjalnego serwisu aukcyjnego w ramach XI Finału WOŚP. Od 2 grudnia do 31 stycznia 2002 r. pod adresem ( http://aukc
25 listopada br. na gali wręczenia Złotych Spinaczy marka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski PR powtórzyły wspólny sukces. Tegoroczna nagroda została przyznana za projekt Hoop Colędawanie w kategorii Komunikacja kryzys