Warszawa, 25 kwietnia 2006r. - W dniach 19-21 maja br., we francuskiej miejscowości Nogaro, odbędzie się finał 22 edycji Eco-marathonu - międzynarodowego konkursu organizowanego przez Shell. Zespoły uczestniczące w Eco-marathoni
mBank otrzymał tytuł Superbrand Polska, znajdując się w ten sposób wśród najsilniejszych marek na polskim rynku. Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach, w tym roku po
Wartość sprzedanych w listopadzie wycieczek wyniosła prawie 11 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu 2007 roku, giełdowy touroperator odnotował tym samym wzrost obrotów o 80%. Bardzo duży wp
W Polsce na jednego mieszkańca przypada ponad jeden kilogram herbaty rocznie, co plasuje nas w pierwszej trójce Europy pod względem spożycia tego napoju. Coraz częściej wybierając konkretny rodzaj herbaty kierujemy się jej wła
Freixenet, hiszpański producent win musujących CAVA, światowy lider w segmencie win musujących objął swoim patronatem kolejna premierę filmową. Tym razem jest to obraz w reżyserii François Hanss i Arthur-Emmanuel Pierre
Każdy z nas jest narażony na anafilaksję. Szczególnie niebezpieczna jest dla dzieci i alergików. Niestety ? zaledwie co czwarty Polak wie czym jest wstrząs anafilaktyczny.…
Wszystko z natury ? poznaj jakość tkanin Vippi DesignO tym, że marka odzieżowa Vippi Design jest wyjątkowa, przekonało się już szerokie grono użytkowniczek. Wśród nich znalazły się przyszłe, jak też świeżo upieczone
W środę, 9 maja, wręczone zostały Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2007. Nagrody zostały przyznane w 30 kategoriach tym markom, które zdaniem respondentów biorących udział w badaniu European Tru
Ericsson prowadzi globalny program wolontariatu pod nazwą Ericsson Response. Od 2000 roku rozsiani po całym świecie pracownicy firmy niosą pomoc regionom dotkniętym katastrofami dostarczając rozwiązań telekomunikacyjnych, kt&oa
ING Bank Śląski został laureatem konkursu Firma Dobrze Widziana. Konkurs wyróżnia firmy o najbardziej odpowiedzialnym społecznie wizerunku w danym regionie. Jest nam bardzo miło, że sposób, w jaki funkcjonujemy w