Wiadomości branżowe

Koniec nietrafionych prezentów ? ruszyła kampania świąteczna Allegro

W jaki sposób uniknąć otrzymania lub obdarowania nietrafionym prezentem? Najprostsze rozwiązanie problemu to indywidualne listy wymarzonych upominków. Właśnie na  takim założeniu opiera się świąteczna kampania reklamowa serwisu Allegro.Rockman otrzymuje wiosło, a DJ-ka mikser … ale kuchenny, zabawne scenki, na których opiera się kreacja aktualnej kampanii świątecznej platformy Allegro, nie są dalekie od rzeczywistości – nietrafiony prezent może zdarzyć się każdemu. Jak tego uniknąć? Sposób jest naprawdę prosty. Wystarczy zalogować się na stronie www.prezenty.allegro.pl i skorzystać ze specjalnej aplikacji, za pomocą której Użytkownik może stworzyć swoją wymarzoną listę prezentów i dzielić się nią z najbliższymi – mailem, na forach, stronach www lub w serwisach społecznościowych. Poza możliwością stworzenia własnej listy prezentów, na stronie dedykowanej kampanii  pojawią się także video poradniki, które w zabawny

W jaki sposób uniknąć otrzymania lub obdarowania nietrafionym prezentem? Najprostsze rozwiązanie problemu to indywidualne listy wymarzonych upominków. Właśnie na  takim założeniu opiera się świąteczna kampania reklamowa serwisu Allegro.

Rockman otrzymuje wiosło, a DJ-ka mikser … ale kuchenny, zabawne scenki, na których opiera się kreacja aktualnej kampanii świątecznej platformy Allegro, nie są dalekie od rzeczywistości – nietrafiony prezent może zdarzyć się każdemu. Jak tego uniknąć? Sposób jest naprawdę prosty. Wystarczy zalogować się na stronie www.prezenty.allegro.pl i skorzystać ze specjalnej aplikacji, za pomocą której Użytkownik może stworzyć swoją wymarzoną listę prezentów i dzielić się nią z najbliższymi – mailem, na forach, stronach www lub w serwisach społecznościowych.

Poza możliwością stworzenia własnej listy prezentów, na stronie dedykowanej kampanii  pojawią się także video poradniki, które w zabawny sposób wskażą w jaki sposób wybrać prezent dla konkretnej osoby.

Poza serwisem Allegro akcji towarzyszy kampania bannerowa, która obejmie wszystkie największe serwisy i portale oraz sieci reklamowe w polskim Internecie. Tegoroczna kampania świąteczna serwisu potrwa do połowy grudnia.

Za przygotowanie i koncepcję kampanii odpowiada agencja interaktywna Gong oraz dział marketingu QXL Poland.

Co roku okres przedświąteczny to najgorętszy okres w e-handlu. Tylko w ciągu dwóch ostatnich tygodni listopada ilość zapytań na słowo „prezenty” w wyszukiwarce Allegro rośnie średnio o 600 procent.

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Allegrowicze Rozkręcają się!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy