Wiadomości branżowe

O potencjale gier w polskim i światowym biznesie

O potencjale gier w polskim i światowym biznesie
Gry służą rozrywce i mają jednocześnie coraz większy wpływ na rozwój różnych gałęzi biznesu. Jaka jest wartość polskiego rynku gier i jakie dominują na nim trendy technologiczne? Co decyduje o sukcesie gry? Jak zarabiać na grach bezpłatnych i jak wdrażać gamifikację? Na te oraz inne pytania odpowiedzą przedstawiciele branży podczas pierwszego spotkania Game Industry Trends 2011 (GIT 2011) w dniach 28-29 listopada 2011 w Warszawie. Gościem specjalnym spotkania będzie Christopher Cunnigham współautor Gamification by Design.W dzisiejszych czasach granie lub używanie mechaniki gier w różnych  dziedzinach życia stało się powszechne. Mechanizmów gamifikacyjnych z powodzeniem używają wydawcy, właściciele sklepów, marketerzy. Potężne gry z milionami graczy, gry na konsole, gry pc, social gaming eksplodujący wraz z sieciami społecznościowymi, gamifikacja, mobile gaming, advergaming czy alternate reality games to zjawiska, które stworzyły nowy typ gracza, uaktywniły tysiące osób, które nigdy  wcześniej nie grały. Wydawcy takich tytułów jak World of Warcraft, Farmville, Call of Duty czy rodzimy Snajper

Gry służą rozrywce i mają jednocześnie coraz większy wpływ na rozwój różnych gałęzi biznesu. Jaka jest wartość polskiego rynku gier i jakie dominują na nim trendy technologiczne? Co decyduje o sukcesie gry? Jak zarabiać na grach bezpłatnych i jak wdrażać gamifikację? Na te oraz inne pytania odpowiedzą przedstawiciele branży podczas pierwszego spotkania Game Industry Trends 2011 (GIT 2011) w dniach 28-29 listopada 2011 w Warszawie. Gościem specjalnym spotkania będzie Christopher Cunnigham współautor Gamification by Design.

W dzisiejszych czasach granie lub używanie mechaniki gier w różnych  dziedzinach życia stało się powszechne. Mechanizmów gamifikacyjnych z powodzeniem używają wydawcy, właściciele sklepów, marketerzy. Potężne gry z milionami graczy, gry na konsole, gry pc, social gaming eksplodujący wraz z sieciami społecznościowymi, gamifikacja, mobile gaming, advergaming czy alternate reality games to zjawiska, które stworzyły nowy typ gracza, uaktywniły tysiące osób, które nigdy  wcześniej nie grały. Wydawcy takich tytułów jak World of Warcraft, Farmville, Call of Duty czy rodzimy Snajper  to firmy o zasięgu międzynarodowym, których wycena wartości wzbudza zazdrość przedstawicieli innych sektorów rynku mediów, czy rozrywki. Sukcesy Wiedźmina oraz serwisu Gog.com sprzedającego gry na cały świat bez zabezpieczeń DRM, dowodzą że warto inwestować w tego typu projekty i planować ich rozwój nie tylko na rynkach lokalnych.  

Celem pierwszej z cyklu, listopadowej konferencji GIT 2011, jest propagowanie wiedzy o rynku różnego rodzaju gier i aplikacji, a także prezentacja najciekawszych projektów, dobrych praktyk i nowych trendów z branży gier. Podczas dwóch dni Konferencji przedstawionych zostanie prawie 20 prezentacji poruszających różne aspekty biznesu growego.

Gościem specjalnym spotkania będzie Christopher Cunnigham, współautor ?Gamifation by Design? i jeden z promotorów trendu grywalizacji na globalnym rynku. Na imprezie GIT 2011 nie zabraknie również pionierów i liderów polskiej branży gier (Paweł Marchewka/Techland, Marek Tymiński/City Interactive, Marcin Przasnyski/11bit, Wojciech Ozimek/one2tribe czy Mariusz Klamra/Gry-OnLine).

A to już wiesz?  Wiemy, kiedy serduszko WOŚP powstanie w Szczecinie!

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane wyniki badania polskich graczy przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (Gemius) dla NoNoobs.pl. GIT 2011 odbędzie się w dniach 28-29 listopada 2011 w Warszawie. Szczegółowy program, lista prelegentów oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie www.git2011.pl

Każda z osób uczestniczących w Game Industry Trends 2011 dzięki CD Projekt RED otrzyma bezpłatnie Wiedźmina 2 z Gog.com!

Organizatorem spotkania Game Industry Trends 2011 jest należąca do portfela inwestycyjnego IQ Partners, spółka NoNoobs.pl.

 


 

Informacje dodatkowe:

 

NoNoobs.pl Sp. z o.o. (www.nonoobs.pl)

NoNoobs.pl S.A. prowadzi działalność w zakresie organizacji konferencji i targów tematycznych związanych z nowymi technologiami. Spółka zamierza również uruchomić serwis informacyjno-społecznościowy skierowany do branży internetowej. Tematyka portalu obejmować będzie takie zagadnienia, jak internet, e-commerce, reklama internetowa, social media oraz finansowanie biznesów internetowych. IQ Partners S.A. posiada pośrednio poprzez Ventures Hub Sp. z o.o. 49,91%  akcji w kapitale zakładowym spółki NoNoobs.pl.

Źródło nonoobs.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy