Wiadomości branżowe

Menedżerowie doceniają markę ENERGA

ENERGA po raz pierwszy znalazła się na liście 100 firm, które cieszą się w oczach menadżerów najlepszym wizerunkiem. - To efekt naszych działań na zliberalizowanym rynku energii - ocenia Barbara Klimiuk, prezes ENERGI.  Ranking Image Profile miesięcznika "Menager Magazine" powstał na podstawie oceny wystawionej firmom przez ponad pół tysiąca przedstawicieli kadry menedżerskiej. Pod uwagę brali oni jakość produkcji lub usług, zdolność do innowacji, podejście do klienta, osiągnięcia w komunikacji (reklama i PR) oraz dynamikę wzrostu. Listę, na której znajdują się głównie międzynarodowe brandy, otwierają Grupa Żywiec, TVN, Hewlett-Packard, Toyota i Danone, a zamyka TP SA. W tegorocznym rankingu po raz pierwszy pojawiły się firmy z branży elektroenergetycznej. Spośród kilkunastu działających na polskim rynku dostrzeżono dwie - spółkę Stoen i ENERGĘ. - Liberalizacja rynku energii zmotywowała nas do zachowań prorynkowych. Postawiliśmy na poprawę standardów obsługi klienta, atrakcyjną ofertę dla nowych odbiorców i ofensywę promocyjną nakierowaną na zwiększenie naszego udziału w rynku i wzrost wartości
ENERGA po raz pierwszy znalazła się na liście 100 firm, które cieszą się w oczach menadżerów najlepszym wizerunkiem. - To efekt naszych działań na zliberalizowanym rynku energii - ocenia Barbara Klimiuk, prezes ENERGI

Ranking Image Profile miesięcznika "Menager Magazine" powstał na podstawie oceny wystawionej firmom przez ponad pół tysiąca przedstawicieli kadry menedżerskiej. Pod uwagę brali oni jakość produkcji lub usług, zdolność do innowacji, podejście do klienta, osiągnięcia w komunikacji (reklama i PR) oraz dynamikę wzrostu. Listę, na której znajdują się głównie międzynarodowe brandy, otwierają Grupa Żywiec, TVN, Hewlett-Packard, Toyota i Danone, a zamyka TP SA.

W tegorocznym rankingu po raz pierwszy pojawiły się firmy z branży elektroenergetycznej. Spośród kilkunastu działających na polskim rynku dostrzeżono dwie - spółkę Stoen i ENERGĘ.

- Liberalizacja rynku energii zmotywowała nas do zachowań prorynkowych. Postawiliśmy na poprawę standardów obsługi klienta, atrakcyjną ofertę dla nowych odbiorców i ofensywę promocyjną nakierowaną na zwiększenie naszego udziału w rynku i wzrost wartości marki - mówi prezes Klimiuk.

Zdaniem zarządu spółki sam fakt, że ENERGA znalazła się na liście to spory sukces, gdyż firmy z tego sektora dopiero od niedawna działają w warunkach konkurencji.

-  To pewnego rodzaju przełom, bo do tej pory zakłady energetyczne, postrzegane jako monopoliści, nie musiały zabiegać o klienta. Po 1 lipca 2007 bez promocji marki i dbałości o jej wizerunek pozyskiwanie kolejnych odbiorców energii lektrycznej nie byłoby możliwe - dodaje prezes Klimiuk.

Jedną z ważniejszych tegorocznych kampanii wizerunkowych był udział ENERGI w akcji letniej organizowanej wspólnie z Radiem Zet i telewizją Polsat "Przebojowe lato". Mobilne Biuro Obsługi Klienta ENERGI promowało markę i ofertę spółki w miejscowościach turystycznych, tworząc przy okazji kilkudziesięciotysięczną bazę danych potencjalnych nowych klientów.

Źródło Grupa ENERGA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Niemal 2,6 tys. dzieci i 800 dorosłych odwiedziło mobilne centrum nauki ?Planeta Energii? w Rybniku!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy