"Bicie jest głupie" - pod takim hasłem w ostatnim dniu szkoły, który części uczniów kojarzy się z laniem, wystartuje kampania społeczna przeciwko stosowaniu kar cielesnych wobec dzieci. Inaugurująca kampanię konf
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba
Największy do tej pory licznik kalorii, znajdujący się na stronie www.female.pl, dwukrotnie zwiększył swoje zasoby. Od dziś czytelniczki mogą sprawdzić kaloryczność oraz zawartość tłuszczu blisko 1000 produktów. Lista nie
mBank w Republice Czeskiej otrzymał cztery nagrody w konkursie Zlatá koruna (Złota Korona).5 czerwca br. odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników konkursu Złota Korona - najbardziej prestiżowego konkurs w Republice
Redakcja SwiatObrazu.pl oraz firma Kata zapraszają do udziału w konkursie fotograficznym "Lekka rzecz...". Do wygrania niezwykle lekkie i niezbędne wyposażenie każdego fotografa: plecak, torba i kabura na sprzęt fotograficzny.Ż
Profesjonalne konsultacje lekarskie dzięki inteligentnemu testowi online to nowe rozwiązanie Centrum Diagnostyczno-Terapeutycznego MEDICUS nie tylko dla zabieganych. Ruszył program ?Zbadaj się teraz?, który umożliwia Pacjentom w
Minęło 10 lat, odkąd Polska wstąpiła do Unii Europejskiej. Nie da się ukryć, że na członkostwie skorzystało całe społeczeństwo. Dzięki funduszom unijnym rozwinęła się rodzima gospodarka. Zniesienie granic pozwoliło na
Znamy już tegorocznych zwycięzców plebiscytu „Człowiek o Kolorowym Wnętrzu 2008". 28 listopada podczas gali Dekoral Fashion Show by Eva Minge ogłoszono wyniki głosowania na najbarwniejsze postacie roku 2008, wytypowa
"MOC energii" - loteria adresowana do klientów indywidualnych Koncernu Energetycznego ENERGA SA zakończyła się 6 grudnia br. W pierwszej akcji promocyjnej w sektorze energetycznym skierowanej do tak licznej grupy od
Co piąty Polak przeznaczy na nadchodzące Święta więcej pieniędzy niż rok temu. To drugi najwyższy wynik w Europie. Polskie przywiązanie do świątecznej obfitości pokazuje też wysoki odsetek osób finansujących te wydatki k