Aż 90% Polaków jako najważniejszą wartość życiową wskazuje rodzinę. W ciągu dnia koncentrujemy się na niej w podobnym stopniu co na… telewizji. Ponad 70% Polaków podobnie często spędza czas z rodziną,
W internecie pojawiła się nowa strona mBanku. Mowa o serwisie, stworzonym w ramach obchodów 10-lecia, w którym prezentowane są urodzinowe atrakcje dla Klientów. Jedną z nich jest wielki koncert, podczas kt&oacu
Już w najbliższą sobotę, 10 listopada po raz siódmy w historii światowego żeglarstwa wystartują regaty Vendée Globe ? niezwykły wyścig, w którym samotni żeglarze okrążają ziemię bez zawijania do portu i pomocy z zewną
Ponad 76 tys. dzieci ze szkół podstawowych w całym kraju wzięło udział w pierwszych Igrzyskach Szkolnych Mini Koszykówki Dziewcząt i Chłopców OLIMIPIJSKA ENERGA. Czas na FINAŁ, który odbędzie się w
W ostatnich tygodniach na Netię posypały się nagrody i wyróżnienia ze strony środowisk biznesowych i giełdowych. Firma jest „Najlepszym Partnerem w Biznesie” według Home&Market. Otrzymała rów
<P ><B >Prestiżowy miesięcznik finansowy Global Finance przyznał Bankowi Pekao SA tytuł Najlepszego Banku w Polsce (?Best Emerging Market Bank in Poland 2006?). <P ><B > <P >Global Finance co roku pr
Jeszcze przez 3 dni głosować można na najlepsze prace w ramach konkursu na reklamę mBanku. Do tej pory Uczestnicy zgłosili przeszło 230 filmów i 550 propozycji plakatu.Do godz. 12:00, 20 czerwca br. Uczestnicy mFestiwalu m
Czy w obliczu spowolnienia gospodarczego Polacy przestali jadać na mieście? Nie, ponieważ niezależnie od koniunktury i tak większość z nas je obiad w domu. Tylko 15% pracujących klientów banku wybiera w czasie pracy posiłek n
Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orł
Finanse bez granic w czasie i przestrzenimBank został uznany za najatrakcyjniejszy wirtualny bank dla studentów w rankingu opracowanym przez ogólnopolski magazyn"Dlaczego". Jednocześnie marka mBanku została zakwalifikowana do II