"Lata płyną i zdrowie już nie to, co kiedyś" - z tym popularnym powiedzeniem zetknęli się już chyba wszyscy, mający w rodzinie lub najbliższym otoczeniu osobę w wieku dojrzałym. Nie jest tajemnicą, że dojrzały wiek szczeg
Firma PPG Deco Polska już po raz czwarty otrzymała Godło ogólnopolskiego Programu Certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”, przyznawane przez Obserwatorium Zarządzania. Certyfikaty wręczono podczas uroczyste
Przedmioty codziennego użytku wyposażone w chipy i podłączone do Internetu ? to już nie jest pieśń przyszłości, ale rzeczywistość, w której żyjemy. Pralki, lodówki, grzejniki w sieci zaczynają się komunikować bez pośr
Co miesiąc płonie w naszym kraju średnio dwa tysiące budynków. Aż 78% z nich pełni funkcje mieszkalne, 9% to budynki użyteczności publicznej. Jak budować, aby uchronić dom przed ogniem? Xella Polska, we współpr
Szymon Ruta, młody i utalentowany kierowca rajdowy, w wolnych chwilach trenuje na Project Gotham Racing 3 Warszawa, 4 grudnia 2006 ? Firma Microsoft? poinformowała o obecności marki Xbox 360 podczas 44 Rajdu Barbórki, k
Gold Glamour Disco na bogato w Krakowie! Junior Chamber International Kraków zaprasza 18 listopada do Krakowa na V Dancing w Feniksie! Impreza odbędzie się pod hasłem Gold Glamour Disco – Na Bogato! Co to oznacza d
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę ze Student Travel Schools Polska, wiodącą firmą w branży turystyki edukacyjnej. Neuron zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą firmy, a także
Wkrótce minie niemal 10 lat od momentu, kiedy Katarzyna Gajek stworzyła markę Aspire i jako jedna z pierwszych w Polsce zaczęła świadczenie usług kompleksowej organizacji ślubów i wesel. Początki były trudne, dzisiaj jednak
Srebrne Godło European Trusted Brands uzyskał lider e-commerce w Polsce, w rankingu przygotowywanym przez Reader´s Digest. Respondenci docenili markę Allegro.pl przede wszystkim za jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wize