Wiadomości branżowe

Freixenet Sp. z o.o. sponsorem Festiwalu Reklamy „Kreatura”

Freixenet Sp. z o.o. sponsorem Festiwalu Reklamy „Kreatura”
27 stycznia 2003 roku podpisana została umowa o wspołpracy miedzy Eskadara Sp. z o.o. - organizatorem Festiwalu \"Kreatura\" i Freixenet Sp. z o.o. dzięki której Freixenet uzyskał prawo do posługiwanie sie tytułem Sponsora Festiwalu Reklamy \"Kreatura\" . Umowa ta jest kontynuacja współpracy rozpoczętej przy okazji zeszłorocznej edycji Festiwalu, kiedy to Freixenet byl sponsorem wernisazu wystawy w Centrum Mangha oraz Gali wręczenia nagród. Festiwal Reklamy \"Kreatura\" to seminaria poświecone kreatywności, wystawy, projekcje filmów, wieczór klubowy oraz uroczysta gala, na której zostaną rozdane statuetki ósmej edycji konkursu Kreatura, organizowanego przez wydawcę \"Media iMarketing Polska\"Freixenet S.A. - światowy lider w segmencie win musujących typu CAVA. Tradycje winiarskie firmy sięgają 1861 roku, kiedy to w Sant Sadourni d\'Anoia Francesc Sala i Ferres założył firme \'Casa Sala\'. Spodkobierca winnicy został syn Joan Sala i Tubella, którego córka Dolores wyszła za mąż za Pedro Ferrer Bochem, spodkobierce posiadłości \"La Freixeneda\" . W 1914 roku dała ona początek firmie Frexienet produkującej CAVA.Najważniejsze etapy w rozwoju firmy:1941 - wprowadzenie na rynek białej, specjalnie szlifowanej

27 stycznia 2003 roku podpisana została umowa o wspołpracy miedzy Eskadara Sp. z o.o. - organizatorem Festiwalu \"Kreatura\" i Freixenet Sp. z o.o. dzięki której Freixenet uzyskał prawo do posługiwanie sie tytułem Sponsora Festiwalu Reklamy \"Kreatura\" . Umowa ta jest kontynuacja współpracy rozpoczętej przy okazji zeszłorocznej edycji Festiwalu, kiedy to Freixenet byl sponsorem wernisazu wystawy w Centrum Mangha oraz Gali wręczenia nagród.

Festiwal Reklamy \"Kreatura\" to seminaria poświecone kreatywności, wystawy, projekcje filmów, wieczór klubowy oraz uroczysta gala, na której zostaną rozdane statuetki ósmej edycji konkursu Kreatura, organizowanego przez wydawcę \"Media iMarketing Polska\"

Freixenet S.A. - światowy lider w segmencie win musujących typu CAVA. Tradycje winiarskie firmy sięgają 1861 roku, kiedy to w Sant Sadourni d\'Anoia Francesc Sala i Ferres założył firme \'Casa Sala\'. Spodkobierca winnicy został syn Joan Sala i Tubella, którego córka Dolores wyszła za mąż za Pedro Ferrer Bochem, spodkobierce posiadłości \"La Freixeneda\" . W 1914 roku dała ona początek firmie Frexienet produkującej CAVA.

Najważniejsze etapy w rozwoju firmy:

  • 1941 - wprowadzenie na rynek białej, specjalnie szlifowanej butelki - Freixenet Carta Nevada
  • 1974 - Freixenet wprowadza na rynek czarna, wytworna, specjalnie szlifowana butelke - Freixenet Cordon Negro
  • 1977 - ukazuje sie pierwszy spot reklamowy, który staje sie tradycją w Hiszpanii i od tego roku jest jedną z najważniejszych rzeczy towarzyszących Hiszpanom w okolicach Świąt Bożego Narodzenia. Do udziału w spotkach zaproszeni zostają czołowi aktorzy europejscy i amerykańscy, takcy jak Liza Minneli, Shirley McLaine, Raquel Welch, Sharon Stone, Kim Basinger, Meg Ryan, Andy McDowel. Antonio Banderas czy Penelope Cruz.
  • 1985 - zakup winnicy Rene Barbier, firma Freixenet wchodzi na rynek win spokojnych
    lata 90-te - poszerzania portfolio Grupy Frexienet o kolejne produkty z zakupionych winnic. Pod koniec dekady w skład Grupy wchodziły nastepujące winnice: Freixenet, Segura Viudas, Rene Barbier, Castellblanch, Conde de Caralt, Canals & Nubiola, Morlanda, Valdubon i Vionta, a za granica: Glora Ferrer(Kalifornia, USA), Henri Abele(Reims, Francja) oraz Sala Vive(Queretaro, Meksyk).
  • 2001 - zakup  winnic w Australi(Wingara) oraz Francji(Yvon Mau - Bordeaux)

W roku finansowym zakończonym 30 kwietnia 2002 roku Grupa Freixenet uzyska obrót w wysokości 528 milionów euro co było wartością wyższą o 31 % w stosunku do roku poprzedniego. Wyrażając ten wynik w butelkach - osiągnieto wartość 198,9 miliona butelek, co w porównaniu do 145 milionów w roku ubiegłym daje wzrost 37%. W najblizszym czasie Freixenet planuje zainwestować 9 milionów euro w australijską winnice Wingara oraz poszukuje możliwości zakupu winnicy w Argentynie.

Na polskiem rynku produkty firmy Freixenet obecne są od 1996 roku dzięki współpracy z polską firmą AN.KA Dystrybucja, odpowidzialną za import i dystrybucję produktów Grupy. Od lipca 2001 roku Frexienet S.A. ma także swoje biuro w Polsce, działa jako instrument wspomagający sprzedaż i promocje na polskim rynku.

Źródło Freixenet Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Coaching fotograficzny

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy