W cztery miesiące od oficjalnego startu, w ofercie NetPress, producenta i dystrybutora prasy w cyfrowym formacie Zinio, znajduje się już ponad 20 tytułów. Pojawił się wśród nich m.in. pierwszy dziennik, a także kolejne z czas
Klienci mBanku oraz MultiBanku, którzy do 20 grudnia odwiedzą dowolną placówkę banku, otrzymają Kartę AUTOPOMOC, która powstała we współpracy z BRE Ubezpieczenia TU S.A. Karta upoważnia d
Allegro.pl w imieniu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy www.wosp.org.pl informuje o uruchomieniu jedynego oficjalnego serwisu aukcyjnego w ramach XI Finału WOŚP. Od 2 grudnia do 31 stycznia 2002 r. pod adresem ( http://aukc
Freixenet, hiszpański producent win musujących CAVA objął swoim patronatem kolejna premierę filmową. Tym razem jest to obraz w reżyserii Andrzeja Jakimowskiego pt. "Zmruż oczy" dystrybuowany przez KinoŚwiat. W rolach głównyc
Już po raz trzeci Rossmann zdecydował się na wydanie wewnętrznego kalendarza, w którym na zdjęciach pozują pracownice firmy. Dwanaście pań prezentuje się na fotografiach niczym profesjonalne modelki. Zaprezentowane styl
Zbliża się koniec roku, czas więc na podsumowania w polskiej turystyce. Mimo przeciwności, wyjeżdżamy i niestraszny nam kryzys. Zmienia się też obraz polskiego turysty, inne są jego oczekiwania. O polskich wyjazdach, turystyce
Pracownicy ponad 150 wrocławskich przedsiębiorstw 17 maja pobiegną alejami Parku Grabiszyńskiego w 2. edycji charytatywnego Biegu Firmowego. Dochód z tegorocznej imprezy zostanie przekazany na sfinansowanie kompleksowego leczenia
Najpopularniejszy serwis aukcyjny w polskim Internecie Allegro.pl (http://www.allegro.pl) oraz PayBACK (http://www.payback.pl) (program lojalnościowy serwisu Allegro) do końca sierpnia, codziennie nagradzają swoich użytkowników. A
Grupa Energa we współpracy z policją rozpoczyna kolejną edycję akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa na polskich drogach. Kierowcom, rowerzystom i pieszym rozdanych zostanie ponad 30 tysięcy kamizelek i znaków odbla
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce