Wiadomości branżowe

Wyjątkowe stylizacje kobiet Rossmanna w kalendarzu

Wyjątkowe stylizacje kobiet Rossmanna w kalendarzu
Już po raz trzeci Rossmann zdecydował się na wydanie wewnętrznego kalendarza, w którym na zdjęciach pozują pracownice firmy. Dwanaście pań prezentuje się na fotografiach niczym profesjonalne modelki. Zaprezentowane stylizacje nawiązują do składników kosmetyków. Udział w sesji mogła wziąć każda z pracownic Rossmanna. Łącznie wpłynęło ponad 200 zgłoszeń.– Ten pomysł świetnie przyjął się w naszej firmie. Staje się powoli naszą tradycją. Przecież Rossmann dba o piękno kobiet, więc cały projekt idealnie wpisuje się w naszą komunikację. Panie prezentują się wspaniale – mówi Marek Maruszak, prezes Rossmann SDP.Woda, bawełna, wanilia, trawa cytrynowa, rumianek, porzeczka, miód, zboże, kasztan, orzech włoski, lawa i czekolada – tak wystylizowano kobiety biorące udział w sesji. Każdy składnik kosmetyków, to kolejny miesiąc. Wszystkie pracownice zgodnie przyznały, że udział w akcji to wyjątkowa przygoda i spełnienie marzeń. W końcu nie na co dzień ma się szansę pracy z profesjonalną  stylistką i wizażystką. Sesja odbyła się w Warszawie i trwała pięć
Już po raz trzeci Rossmann zdecydował się na wydanie wewnętrznego kalendarza, w którym na zdjęciach pozują pracownice firmy. Dwanaście pań prezentuje się na fotografiach niczym profesjonalne modelki. Zaprezentowane stylizacje nawiązują do składników kosmetyków. Udział w sesji mogła wziąć każda z pracownic Rossmanna. Łącznie wpłynęło ponad 200 zgłoszeń.

<p>– Ten pomysł świetnie przyjął się w naszej firmie. Staje się powoli naszą tradycją. Przecież Rossmann dba o piękno kobiet, więc cały projekt idealnie wpisuje się w naszą komunikację. Panie prezentują się wspaniale – mówi Marek Maruszak, prezes Rossmann SDP.Woda, bawełna, wanilia, trawa cytrynowa, rumianek, porzeczka, miód, zboże, kasztan, orzech włoski, lawa i czekolada – tak wystylizowano kobiety biorące udział w sesji. Każdy składnik kosmetyków, to kolejny miesiąc. Wszystkie pracownice zgodnie przyznały, że udział w akcji to wyjątkowa przygoda i spełnienie marzeń. W końcu nie na co dzień ma się szansę pracy z profesjonalną  stylistką i wizażystką. Sesja odbyła się w Warszawie i trwała pięć dni.Metamorfozy, które przeszły uczestniczki sesji były niesamowite. Taki kalendarz nie tylko będzie przydatny do sprawdzania dat. To także wyjątkowa pamiątka na całe życie. Dowodzi tego liczba chętnych do udziału w castingu. W tym roku zgłosiło się ponad 200 pań z całej Polski. Z oczywistych względów można było wybrać tylko dwanaście. Zdecydowano się na te, które w najciekawszy sposób umotywowały chęć udziału w akcji.
– Nigdy nie miała okazji wystąpić w takiej sesji fotograficznej. Co było dla mnie największym zaskoczeniem? To, jak wszystkie dziewczyny zmieniono. Efekt końcowy makijażu był świetny – przyznaje zadowolona Monika Banasiak ze sklepu Rossmanna w Warszawie, która wzięła udział w sesji.– Pomysł produkcji kalendarza ze zdjęciami pracownic firmy Rossmann uważam za niezwykle trafny. Jest to znakomity sposób wyróżnienia kobiet zatrudnionych w przedsiębiorstwie, a także możliwość przedstawienia firmy za pomocą osób w nich pracujących. Ciekawą jest również idea prezentacji modelek poprzez personifikację składników używanych do produkcji kosmetyków. Należy podkreślić, że kobiety biorące udział w sesji stanowią reprezentację całego żeńskiego grona zatrudnionego w firmie. Dało się to zauważyć przez zaangażowanie, jakie modelki zaprezentowały podczas sesji, a także wielki entuzjazm, który prawdopodobnie wynikał z tego, że było to dla nich nowe doświadczenie. Uczestniczkom sesji należy się duże uznanie z racji faktu, że, nie będąc profesjonalnymi modelkami, udało im się uzyskać tak znakomity rezultat. Sesja zdjęciowa była jedną z ciekawszych, w których brałem udział. Doskonały pomysł oraz fantastyczne bohaterki fotografii stanowią główne czynniki sukcesu tego kalendarza -   podkreśla Wojciech Olszanka, fotograf sesji.
A to już wiesz?  Bezprzewodowe Lato z Wirtualną Polską
Ścienne kalendarze trafiły do pracowników i kontrahentów Rossmanna. To ekskluzywne wydanie, które ma wymiary 60 cm na 44 cm. Ponadto przygotowano również niespodziankę w postaci zdjęć making-off, prezentujących najciekawsze urywki z całej sesji.
Autorami  koncepcji kreatywnej kalendarza są  Joanna Klaybor i Piotr Klaybor z  Biura Oryginalnych Rozwiązań. Fotografie wykonał Wojciech Olszanka. Za wizaż make – up i fryzury odpowiedzialna była Marianna Jurkiewicz. Wydruk  - Drukarnia Taurus.
Źródło Rossmann SDP Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy