Wyprawa prowadzona przez Piotra Pustelnika weszła w kluczową fazę międzynarodowa ekipa założyła już bazę główną i walcząc z niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi kieruje się na szczyt Annapurna.Wyprawa mBank Era An
Chcąc bardzo szybko schudnąć, nie jemy kolacji lub zamieniamy produkty na te beztłuszczowe. To jednak nie sprawi, że osiągniemy długotrwały sukces. Zobacz, jakich błędów unikać.Zwłaszcza w okresie letnim panuje moda na at
Firma Com-Media podjęła się opieki webmasterskiej nad Ekumenicznym Serwisem Informacyjnym Kosciol.pl, biorąc tym samym udział w stworzeniu unikalnego miejsca w polskim internecie.Pod adresem http://www.Kosciol.pl można znaleź�
W środę 5 września warszawscy PRowcy po raz kolejny spotkają się w klubie Level na imprezie z cyklu „Po Robocie”. Będą mogli w miłej atmosferze porozmawiać, nawiązać znajomości, wymienić się ploteczkami a
Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas którego goście będą mogli zapoznać się z nowinkami ze świata Health & Beauty i zasięgnąć rady specjalistów. Zapraszamy mieszkańców Gda�
1 czerwca na stacjach paliwowych Shell rusza nowa kampania promocyjna, nawiązująca do obchodzonej w tym roku rocznicy 60-lecia nawiązania współpracy technologicznej Shell z Ferrari. Kierowcy tankujący na stacjach Shell będ
Miejsce i rola biznesu w społeczeństwie, uwrażliwienie na kwestie żywienia, wody oraz rozwoju obszarów wiejskich ? to zasadnicze zagadnienia poruszone przez przedstawicieli Nestlé w dyskusjach podczas tegorocznego Globalnego Foru
Coraz więcej turystów wybiera z wakacyjnej oferty Rainbow Tours Teneryfę i Hiszpanię. To kierunki, które cieszą się popularnością zwłaszcza wśród osób wyjeżdżających z dziećmi. Są nie tylko gwa
Rekordowy, bo 100-procentowy wzrost nakładów na inwestycje zakłada w tym roku Grupa ENERGA. Największa część środków skierowana zostanie na inwestycje, dzięki którym można będzie przyłączyć do sieci 35
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze