17 czerwca (piątek) Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, po raz ostatni w sezonie, wystąpi dla swoich melomanów podczas koncertu abonamentowego. Za pulpitem stanie znakomity polski dyrygent, Jerzy Maksy
Zgodnie z nowymi dyrektywami Unii Europejskiej (UE 2004/42/WE), we wszystkich farbach i lakierach produkowanych od 1 stycznia 2010 roku musi zostać obniżona zawartość szkodliwych dla środowiska Lotnych Związków Organicznych (LZO
Choć Polki bardzo się między sobą różnią, łączy je jedno ? zmieniają się z tradycyjnych gospodyń domowych w kobiety nowoczesne, światowe, świadome swoich wartości oraz potrzeb. Tak wynika z badań ?Polki same o sobie?.
Firma PPG Deco Polska już po raz czwarty otrzymała Godło ogólnopolskiego Programu Certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”, przyznawane przez Obserwatorium Zarządzania. Certyfikaty wręczono podczas uroczyste
Sage sp. z o.o., wiodący producent i dostawca oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora MSP w Polsce, otrzymała prestiżowy status ACCA Approved Employer, w obszarach Professional Development oraz Trainee Development na
To jedyny w Trójmieście, bożonarodzeniowy koncert legendarnego chóru z Poznania. Gratka tym większa, że za pulpitem dyrygenta stanie sam Stefan Stuligrosz, chórmistrz, nauczyciel i wychowawca wielu pokoleń ch&
Jako styl wnętrzarski narodził się w XX wieku i stanowił przede wszystkim odpowiedź na minimalizm i funkcjonalizm. Dziś glamour stawia przede wszystkim na dekoracyjność, wyraziste barwy oraz grę świateł.…
Katowice, 15 grudnia 2014 r. ? Istotne, aktualne, często niełatwe tematy w pełni adekwatne do zmieniającej się sytuacji politycznej w Europie i na świecie ? to podstawowe założenia zakresu tematycznego największej konferencji
W dniach od 7 do 10 lipca 2011 roku w Gdańsku odbędzie się zlot Baltic Sail Gdańsk 2011. Z tej okazji serwis SwiatObrazu.pl oraz firma charter.pl zapraszają na warsztaty fotografowania żaglowców z pokładu łodzi typu RIB.
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró