Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków
Rozpoczynający się właśnie ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE, angażujący ponad 40 ekspertów ze świata mediów, kultury i biznesu, ma na celu opisanie na nowo pojęć definiujących świat w XXI wieku. W otwartej debacie o tym
Nie ma bardziej oddanego i wiernego stworzenia na świecie niż pies. Zwierzę to, jak mało które, potrafi odstresować człowieka, pozytywnie wpłynąć na samopoczucie oraz uspokoić skołatane nerwy. Dla człowieka pies jest nie t
Największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl informuje o rozpoczęciu kontynuacji akcji na rzecz powodzian (http://www.allegro.pl/powodz/), przygotowywanej wspólnie z Polską Akcją Humanitarną (http://www.pah.org.pl). Poprzednia ed
Giełdowy touroperator sprzedał w marcu wyjazdy zagraniczne za 10,2 mln zł. Oznacza to wzrost o 93 procent w porównaniu do analogicznego okresu w minionym roku. Osiągane wyniki z początku roku wskazują, że realizacja progn
Podczas uroczystej gali „Perły Polskiej Gospodarki” w Teatrze Wielkim w Warszawie przyznano statuetki dla najlepszych podmiotów gospodarczych w Polsce. Tytuł Perły Dużej otrzymała obchodząca w tym roku sw
Donald Tusk, premier rządu RP…
Jakie są obowiązki biznesu wobec społeczeństwa i środowiska? Jak zmienia się rola firm we współczesnym świecie? Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć eksperci z całego świata podczas 6. Światowego Forum CSV (ang. Cr
1 lutego 2015 roku ruszył nowy projekt prospołeczny Rossmanna skierowany do wszystkich uczniów gimnazjów w Polsce. Z okazji otwarcia tysięcznej drogerii w kraju firma ufunduje niezapomniany wyjazd wakacyjny dla 1000 gimnazjalist
Cztery sale wystawowe, dziesiątki wyeksponowanych produktów, blisko 300 polskich i zagranicznych gości. Zakończyła się pierwsza wewnętrzna impreza targowa organizowana przez firmę Classen. Renomowany producent paneli podłogowy