Dziś na Politechnice Warszawskiej firma Nestlé, przy udziale Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, zorganizowała debatę nt: ?Młodzi na rynku pracy: kto i jak może im pomóc??. Uczestniczyli w niej przedstawiciele sektora pry
Miłośnicy konsoli Xbox 360 wybrali miejsce tegorocznego zlotu; rozpoczęcie rejestracji na www.xbox.com; liczne atrakcje czekają na uczestników Warszawa, 23 czerwca 2008 r. – Firma Microsoft® zaprasza wszystkich
Już 8 października b.r. odbędzie się pokaz mody najnowszych kolekcji marek Max Mara i Sportmax, organizowanych przez Powierza Family Company, wieloletniego partnera włoskiej firmy Max Mara Fashion Group w Warszawie. Za kompleksow�
Nie jeden, a kilku Świętych Mikołajów, słodkie upominki dla dzieci, spektakl o niezwykłych przygodach Aladyna, interaktywna zabawa podczas której dzieci będą mogły zbudować zamek, tunel, a nawet? akwedukt! ? moc atrakcji bę
Wolontariusze z departamentu kredytów detalicznych ING Banku Śląskiego zorganizowali sprzątanie lasu w Nadleśnictwie Brynek w okolicy Tarnowskich Gór. Akcja, podczas której zebrano około 2000 litrów śm
164 młodych delegatów z całego świata biorących udział w Młodzieżowym Szczycie Klimatycznym w Kopenhadze podpisało Deklarację podsumowującą spotkanie. Młodzi ludzie zobowiązali się w niej do dokonania pozytywnych z
25 listopada br. na gali wręczenia Złotych Spinaczy marka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski PR powtórzyły wspólny sukces. Tegoroczna nagroda została przyznana za projekt Hoop Colędawanie w kategorii Komunikacja kryzys
W środę, 23. kwietnia br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się Gala European Trusted Brands 2008. Podczas uroczystego wieczoru, w prawdziwie sportowym klimacie, uhonorowani zostali mistrzowie dyscypliny, którą jest
mBank wspólnie z Katolickim Stowarzyszeniem Archidiecezji Łódzkiej zapraszają do licytacji ręcznie malowanych pisanek Wielkanocnych oraz gadżetów mBanku w ramach Aukcji Malowane Nadzieją. Po raz pierwszy aukcja Malowane Nadzie
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze