Moda

Stylowa, z pazurem, uniwersalna: bez ramoneski ani rusz!

Stylowa, z pazurem, uniwersalna: bez ramoneski ani rusz!
Stylowa, z pazurem, uniwersalna: bez ramoneski ani rusz! Kiedyś noszona wyłącznie przez motocyklistów, później Marlona Brando i fanów ciężkiej muzyki. Teraz ma ją w szafie

Stylowa, z pazurem, uniwersalna: bez ramoneski ani rusz!

Kiedyś noszona wyłącznie przez motocyklistów, później Marlona Brando i fanów ciężkiej muzyki. Teraz ma ją w szafie każda fashionistka i wiele kobiet, które po prostu chcą wyglądać stylowo. O czym mowa? Oczywiście o ramonesce – wciąż modnej i najbardziej uniwersalnej kurtce, która właśnie dobiega dziewięćdziesiątki.

W zależności od fasonu i koloru ramoneska doskonale nadaje się właściwie na każdą okazję. – Równie dobrze komponuje się z dżinsami i prostym t-shirtem jako zestaw na zakupy, do szkoły czy wypad za miasto, jak i ze zwiewną sukienką w kwiaty czy tiulową spódnicą lub małą czarną, którym doda pazura i sprawi, że będziemy się wyróżniać na każdej imprezie. Niezależnie od tego, czy to „domówka” w gronie znajomych czy wypad do klubu – mówi ekspertka marki KiK.
Skórzana motocyklówka na tyle mocno zadomowiła się w damskich szafach, że niektóre z pań sięgają po nią nawet ubierając się na własny ślub. Póki co tylko te odważniejsze, które naprawdę uwielbiają, kiedy wszystkie oczy są zwrócone na nie – zwłaszcza, kiedy wybierają np. srebrną wersję z połuskującymi kryształkami.

Najbardziej klasyczny jest jednak oczywiście czarny, skórzany model, choć bardzo popularne są również te wykonane z materiału, które nierzadko są na tyle eleganckie, że mogą zastąpić żakiet do pracy. – Panie, które nie potrafią się rozstać z ramoneską nawet zimą, w wielu sklepach znajdą wersję z futerkiem przy kołnierzu, kożuszkiem pod spodem, a nawet kapturem. Ogrom wyboru w kwestii fasonów, długości, materiału, koloru i kroju najdobitniej świadczy o uniwersalności ramoneski i tego, że kobiety po prostu ją uwielbiają – podsumowuje ekspertka firmy KiK.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 400 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.

A to już wiesz?  Celio* to marka dedykowana w 100 % mężczyznom

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy