Środowisko medyczne od samego początku krytycznie ocenia pakiet onkologiczny. Uważa, że jego wprowadzenie doprowadzi do dużej dezorganizacji służby zdrowia i dzielenia pacjentów na lepszych i gorszych. Stąd decyzja Naczelnej R
Globalne Forum Humanitarne i jego prezes, były sekretarz generalny ONZ Kofi Annan, wraz z firmą Ericsson, Światową Organizacją Meteorologiczną (WMO), operatorem telekomunikacji komórkowej Zain i Instytutem Ziemi Uniwersytetu Col
Wirtualna Polska z serwisem specjalnym prezent.wp.pl Serwis specjalny prezent.wp.pl, stworzony został przez Wirtualną Polskę dla marki Braun we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa. Można tu znaleźć c
Aż 20% kobiet jest zagrożonych nowotworem piersi. Najczęściej rozwija się on u kobiet między 50. a 70. rokiem życia. Profilaktyka i wczesna diagnoza mogą zapobiec usunięciu piersi oraz przywrócić zdrowie.…
Wirtualna Polska, jako pierwszy polski portal, uruchomiła witrynę poświęconą modelingowi w ujęciu kompleksowym. Znaleźć w niej można m.in. galerie zdjęć najsłynniejszych modelek z ich biografiami, informacje ze świata mody
Odpowiednio zbilansowana dieta powoduje, że nasz organizm prawidłowo funkcjonuje i rozwija się. Ale nie tylko ? dobrze dobrana dieta wpływa również korzystnie na pracę naszego mózgu. Jest to teraz szczególnie ważne dla stude
Ruszyła akcja, w której Klienci polecający konto w mBanku mogą zdobywać atrakcyjne nagrody. Do zdobycia jest 1200 nagród.Aby wziąć udział w konkursie wystarczy posiadać co najmniej jeden z rachunków indywid
5 lutego oficjalnie rozpoczęło działalność nowe regionalne biuro Allegro w Krakowie. Będzie w nim pracować kilkudziesięciu specjalistów z zakresu technologii informatycznych, w tym rozwiązań mobilnych, rozwoju platformy e-co
mBank w ramach programu mKlienci potrzebującym zachęca do udziału w akcji pomocy dzieciom na WIOSNĘ.Dzieci są naszą przyszłością i nadzieją. To właśnie one wnoszą w nasze życie radość, to one nadają sens naszym dąże
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró