Co jada Victoria Beckham – jeśli jada coś w ogóle? Co łączy J.Lo, Katie Holmes i Gwen Stefani? Jakie kreacje są glamour? Gdzie bywają gwiazdy? Czego wstydzi się Angelina Jolie? Odpowiedzi na wszystkie te pytania mo�
mBank uruchomił promocję, dzięki której można zdobyć karnet na OFF Festival z 40% rabatem.Aby otrzymać kod promocyjny umożliwiający zakup karnetu na cały festiwal z 40% upustem należy złożyć wniosek o jeden z bezpł
SANTE podkreśla: śniadanie to zdrowie!Stare przysłowie mówi ? śniadanie zjedz jak król, obiadem się podziel, a kolację oddaj wrogowi. Śniadanie to najważniejszy posiłek, jaki spożywamy każdego dnia. Marka SANTE chce doda
W najbliższy weekend (31 maja – 1 czerwca) na Torze ”Poznań” odbędzie się II Runda Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostw Polski. To wielkie wydarzenie dla amatorów szybkiej motocyklowej jazdy. Pierwsza cz
Już ponad 10 000 Klientów mBanku- pierwszego wirtualnego banku w Polsce, wybrało Złotą Rybkę. Jednocześnie karty kredytowe mBanku zostały wyróżnione w rankingu Rzeczpospolitej.Karty kredytowe zostały wprowadzone do oferty m
Caritas Archidiecezji Gnieźnieńskiej wspólnie z serwisem Allegro.pl przygotowała aukcję charytatywną, z której dochód będzie przeznaczony na pomoc poszkodowanym i rodzinom ofiar tragedii, jaka wydarzyła się w Katowicach. Swo
NetPress Digital, lider sprzedaży czasopism oraz gazet w wersji elektronicznej, 22 listopada uruchomił pod domeną www.nexto.pl przedpremierową wersję nowego serwisu. Nexto.pl stanie się pierwszą w polskim Internecie platformą,
Wizja Wrzeszcza widziana oczyma młodych architektów jest piękna i śmiała. Pięć dyplomów i kilka prac semestralnych poświęcili studenci Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej najtrudniejszym obszarom dzieln
Xella Polska otrzymała tytuł Solidny Pracodawca Roku 2006 za wzorową politykę personalną. Ta prestiżowa nagroda przyznawana jest przez „Przegląd Gospodarczy" firmom przykładającym dużą wagę do solidności zatrudn
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró