Sezon wakacyjny dobiegł końca i wielkimi krokami zbliża się jesień. Dla wielu z nas oznacza to koniec błogiego lenistwa i powrót do pracy, niekiedy bardzo stresującej. Jak zadbać o serce w tym trudnym momencie? Dieta, aktywno�
Spotkaj się z ekspertami i zdobądź wiedzę na temat sektora energetycznegoJuż 21 maja na Stadionie Narodowym inwestorzy indywidualni będą mogli uczestniczyć w konferencji, która przybliży im specyfikę sektora energetyczneg
Lubisz fotografować? Uważasz, że Toruń nigdy nie wygląda tak pięknie, jak podczas Bella Skyway Festival? Uchwyć czar festiwalowych prezentacji! Czekamy na Twoje zdjęcia! Śledź naszego festiwalowego Facebooka i weź udział w
Pamiętając o Dniu Matki, Dotpay.pl przy współpracy z kwiaciarnią internetową www.e-kwiaty.pl i sklepem internetowym www.chocolissimo.pl, przygotował ofertę promocyjną dla Internautów kupujących w Internecie: w dn
Współczesne kobiety chcą realizować się jednocześnie na wielu płaszczyznach. Muszą dzielić swój czas i uwagę między wiele zadań jednocześnie. Pomaga im w tym nowoczesna technologia. Już 8. marca możesz dowiedzieć się
Jakie są obowiązki biznesu wobec społeczeństwa i środowiska? Jak zmienia się rola firm we współczesnym świecie? Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć eksperci z całego świata podczas 6. Światowego Forum CSV (ang. Cr
Torba lub plecak na sprzęt fotograficzny to niezwykle istotna rzecz dla fotografa. Czy posiadana przez Ciebie torba lub plecak przeszkodziła Ci w wykonaniu wspaniałego zdjęcia? Czy uważasz, że Twój aparat nie ma należytej
Roman Polański, Krystyna Janda i Daniel Olbrychski – to najlepsi z najlepszych polskiego kina. Najlepszym filmem sezonu 2009/2010 został „Dom zły” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego. Najlepszą aktorką sezonu ok
Chłodne, maksymalnie proste, wręcz szalenie odważne – lofty czyli apartamenty w przestrzeniach poprzemysłowych stały się bardzo modne w ostatnich latach. Wbrew pozorom nie są dostępne wyłącznie dla wybranych. Styl indus
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró