Światowe trendy w energetyce, innowacje, wyzwania i bezpieczeństwo energetyczne ? to tylko kilka tematów, z którymi zmierzą się goście Kongresu Energi@21. Specjaliści, praktycy, ekonomiści i naukowcy z Polski i z zagranicy spo
Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło najlepsze przykłady cyfrowego i interaktywnego marketingu. W gronie wyróżnionych znalazła się reklama Mojej Karty ING, zamieszczona na popularnym portalu nasza-klasa.pl
Znamy już tegorocznych zwycięzców plebiscytu „Człowiek o Kolorowym Wnętrzu 2008". 28 listopada podczas gali Dekoral Fashion Show by Eva Minge ogłoszono wyniki głosowania na najbarwniejsze postacie roku 2008, wytypowa
Wielu ekspertów wyraża dość subiektywne sądy, według których producenci materiałów wykorzystują boom budowlany po to, by podnieść ceny swoich produktów. Tymczasem zwiększone zapotrzebowanie na mate
Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku - detalicznego ramienia BRE Banku SA - zdecydowało się skorzystać z usługi Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Jednocześnie aktywa zgromadzone w SFI przekroczyły 315 mln zł. Wczoraj w
Co łączy Clinta Eastwooda, Leonarda Cohena, Goldie Hawn, Condoleeze Rice i Steve´a Fosseta? Wszyscy mają powyżej 50 lat i odnieśli sukces w swojej karierze zawodowej. Łączy ich jeszcze jedno - wciąż pozostają osobami bardzo
To jedne z wielu wspomnień internautów dotyczących znanych osobistości, wśród których ostatnimi dniami (17-18 grudnia) śmierć zebrała swoje żniwo. Od kilku dni świat żegna przywódców polityc
Ruszyła trzecia edycja konkursu Książka Audio Roku. Do końca lipca 2011 roku wydawnictwa mogą nadsyłać nagrane i wydane w 2010 roku audiobooki. Audiobooki będą oceniane przez profesjonalne jury, a także poprzez głosowanie in
Ponad 955 tys. zł wydali internauci na aukcjach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z okazji XIV finału. Serwis przygotowany przez Allegro.pl, pobił tym samym kolejny rekord.W tym roku już po raz szósty Aukcje Wielkiej Orkiest
W sobotę 6 grudnia odbył się finał niezwykłego projektu autorstwa artysty Macieja Kota. Dzięki niemu setny polski oddział dziecięcy zmienił się w bajkową krainę. Malarz wspólnie z partnerami akcji - marką Dekoral or