Bardzo odważna, wręcz surowa, a jednocześnie wyjątkowo ekskluzywna. Industrialna aranżacja w jadalni to dobry pomysł dla osób ceniących awangardowe wnętrza. Marka Dekoral Fashion podpowiada, jak wprowadzić do pomieszczenia el
Giełdowy touroperator wypracował za okres styczeń-wrzesień 2008 roku zysk netto ponad 5,4 miliona złotych, przy przychodach netto na poziomie ponad 208 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłe
Wystartowało największe internetowe radio w Europie – Radio Wirtualnej Polski. Od dziś – przez całą dobę – nadaje Radio Wirtualnej Polski (radio.wp.pl). W tej chwili internauci mają do wyboru cztery stacje z r&
TravelOvo, spółka zależna Rainbow Tours, została wybrana przez portal Onet.pl, jako partner w zakresie obsługi przy sprzedaży biletów lotniczych. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Portal TravelOvo p
Transmisja na żywo, równolegle z siedmiu kortów – wielkie wydarzenie sportowe w wpTV. Wirtualna Polska transmituje na żywo tenisowy Turniej Rolanda Garrosa. W telewizji internetowej wpTV (wptv.wp.pl) można prześ
WARTA została uhonorowana przez magazyn branżowy „FLOTA” tytułem Budowniczy Rynku Flotowego. Wyróżnienie zostało przyznane podmiotom, które od lat aktywnie uczestniczą w tworzeniu, budowaniu i kreowaniu
Polski Portal Finansowy Bankier.pl przy współpracy z Nokia Poland uruchomił serwis mobile.bankier.tv. Jest to pierwsza w Polsce telewizja internetowa nagrywana za pomocą telefonu multimedialnego Nokia N93. Serwis multimedialn
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j
Kask pierwszego, polskiego zawodnika startującego w wyścigach Formuły 1 można licytować na aukcji charytatywnej organizowanej przez Allegro.pl, BMW Polska i Fundację Dziecięca Fantazja. Dochód zasili konto fundacji, która spe�
Finanse bez granic w czasie i przestrzenimBank został uznany za najatrakcyjniejszy wirtualny bank dla studentów w rankingu opracowanym przez ogólnopolski magazyn"Dlaczego". Jednocześnie marka mBanku została zakwalifikowana do II