Właśnie wystartowały internetowe licytacje WOŚP oraz Allegro. Grudniowy start aukcji to pierwsza zapowiedź kolejnego Finału. Tym razem rozpoczynamy wielkim koncertem „40 lat amerykańskiego Woodstock”.Wielka Orkiestr
Święta to czas radości, którą warto dzielić się z najbliższymi. To czas odświeżania rodzinnych historii, podtrzymywania tradycji, zacieśniania więzi. Serwis bliscy.pl umożliwia wysłanie wyjątkowych, świątecznych
Zmieniają się zwyczaje zakupowe Polaków, coraz chętniej zamiast na osiedlowym rynku czy w sklepie, świąteczne zakupy robimy przez internet. Dotyczy to nie tylko świątecznych prezentów, które on-line kupi nawet 44 proc. rodak�
W serwisie ósmej edycji Imperatorów Wirtualnej Polski – imperatory.wp.pl – można znów głosować na najlepsze gry komputerowe. Internauci mogą znów wybierać najlepsze gry komputerowe. R
W przyszłym tygodniu wystartuje intensywna kampania reklamowa serwisu nocoty.pl. Wystąpią w niej takie gwiazdy, jak Doda, Pudzian i Isis Gee, które powiedzą o sobie coś, czego zupełnie byśmy się po nich nie spodziewali.
To wyjątkowa jesień dla czterech grup beneficjentów z Mazowsza: dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zuzeli, uczniów Szkoły Podstawowej na Targówku Fabrycznym i podopiecznych Zespołu Caritas z Józefowa k/Legio
18 i 19 marca 2015r. dziewczęta i chłopcy ze szkół podstawowych stanęli do sportowych rozgrywek o mistrzostwo województwa świętokrzyskiego Energa Basket Cup - największego turnieju koszykarskiego w Polsce. Wszystkie mecze tocz
Menedżer Sprzedaży, narzędzie online do zarządzania procesem transakcji na platformie handlowej Allegro jest już dostępny w wersji finalnej. Przez kilka tygodni trwały testy narzędzia z udziałem Użytkowników. Dzięki sugesti
Freixenet, hiszpański producent win musujących CAVA zyskał tytuł sponsora dwóch kolejnych premier filmów dystrybuowanych przez Gutek Film: "Ogrodu rozkoszy ziemskich" Lecha Majewskiego oraz "Powrotu" Andrieja Zwiagincewa."Ogród
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie