Przez trzy kolejne dni, między 2 a 4 kwietnia 2009 r., już po raz dwunasty odbywać się będą w Łodzi Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego i Video FILM VIDEO FOTO. Targi FVF to jedno z najbardziej liczących się, nie tylko w
16 czerwca 2008: Już po raz trzeci z rzędu paliwo wyścigowe Shell V-Power Diesel dowiozło zwycięski zespół Audi na pierwsze miejsce 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Ostatnie zwycięstwo udowodniło, że siła oraz wydajnoś
Program Erasmus to europejski program wyjazdów stypendialnych, działający w krajach członkowskich Unii Europejskiej od 1987 roku. Ogólnopolskim dniem obchodów 20-lecia jest 20 kwietnia, a główne uroczyst
Próba ustanowienia rekordu w dziedzinie ekonomiki jazdy z nowym paliwem Shell Londyn, styczeń 2006 ? 17 stycznia 2006 r. John i Helen Taylor wyruszyli w podróż dookoła świata samochodem zasilanym nowym paliwem opraco
5 grudnia 2008 r. Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy im. Gustawa Holoubka otrzymał nagrodę Nocny Marek przyznawaną przez czytelników magazynu „Aktivist”. Teatr został wyróżniony w kategorii „teatr rok
Spotkaj się z ekspertami i zdobądź wiedzę na temat sektora energetycznegoJuż 21 maja na Stadionie Narodowym inwestorzy indywidualni będą mogli uczestniczyć w konferencji, która przybliży im specyfikę sektora energetyczneg
Firma BARTEK, która od 20 lat dba o zdrowie dziecięcych stóp, w sezonie zimowym postawiła na wykorzystanie w obuwiu nowoczesnych technologii. Membrana Sympatex Reflexion, która chroni przed utratą ciepła i ma właściwości oddy
Największy i najbezpieczniejszy internetowy serwis aukcyjny Allegro.pl informuje o arcyciekawej akcji zorganizowanej przy współpracy firm Shell oraz Ferrari. Już od dnia dzisiejszego, tylko na stronach Allegro.pl pod adresem:http:
Najlepsze polskie fotografie prasowe, od najbliższego poniedziałku, oglądać będzie można na Politechnice Gdańskiej. Na wystawie pokonkursowej BZ WBK Press Foto 2010 zobaczyć będzie można ponad 150 zdjęć, a wśród nich obsy
Wpływ nowych technologii, które przyczyniają się do zmian dotychczasowych przyzwyczajeń konsumentów, można zauważyć również w strefie zakupów. Przeobrażeniu ulegają strategie sprzedawców, ale szybkiej edukacji poddają s