Dwie kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego, przygotowane przez Agencję Brain, zostały wyróżnione w jednym z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie. ING Bank Śląski otrzymał Sre
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r
Marani Reserve 2007 to nie jest wino do picia na co dzień. Nie należy go traktować jako trunku towarzyszącego. Wymaga celebracji ? jego degustacja to wydarzenie samo w sobie. Posępne i eleganckie, spotka się z uznaniem nawet najb
Książka „Kosmita" została nominowana do nagrody w konkursie Polskiej Sekcji IBBY „Książka Roku 2009". To już drugie wyróżnienie dla książki powstałej z inicjatywy ING Banku Śląskiego w ramach programu bib
Wyniki badania European Trusted Brands 2011 Polacy wybrali najchętniej oglądane stacje telewizyjne. W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands marka TVN została laureatem Złotego Godła, markę Polsat wyróżn
Jak obudzić ciało z zimowego snu i pozostać w klimacie relaksu? Trzeba tchnąć energię w nasze termoreceptory. Pomogą w tym rozgrzewające masaże robione wprawnymi dłońmi specjalistów. Dla zdrowia i urody!…
W listopadzie ukaże się nowy katalog ofert turystycznych przygotowany przez Rainbow Tours S.A. Będzie można w nim znaleźć nowe kierunki wyjazdowe, więcej dobrych hoteli i poszerzoną propozycję wycieczek objazdowych.Katalog na
Na wysokim 23. miejscu uplasowała się grupa ENERGA wśród 2000 największych polskich przedsiębiorstw. Z kolei w rankingu firm o najlepszym wizerunku awansowała o trzy miejsca. Na opublikowanej przez "
Za nami już 5 edycja imprezy mikołajkowej, organizowanej rokrocznie przez firmy Sanitec KOŁO oraz KLUDI. Jak zawsze, uczestnicy bawili się przednio i korzystali ze świetnej okazji, by poznać się lepiej w nieformalnej atmosferze.
W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing - jaka strategia i przyszłość w Polsce.Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i&