1. października ruszył program lojalnościowy dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Uczestnicy programu Member gets Member SUSem po nagrody mogą polecać znajomym ubezpieczenia samochodowe oraz turystyczne mBa
Przewodnicząca Komisji Unii Afrykańskiej, czterech komisarzy Unii Europejskiej, europarlamentarzyści, kilkudziesięciu ministrów i wiceministrów z całego świata oraz prezesi największych firm, eksperci i biznesmeni spotkają si
W dniu 17 listopada 2010 r., w warszawskiej Operze Narodowej, odbyło się uroczyste rozdanie Medali Europejskich- wyróżnień przyznawanych przez Business Centre Club produktom, które reprezentują wysoką jako
Na czternastą już zbiórkę krwi na Politechnice Gdańskiej zapraszamy od 30 maja do 1 czerwca na Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki. Rejestracja odbywać się będzie w holu nowego budynku w godz. 9-15. Studen
W tym roku już po raz piąty Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy były wspólną inicjatywą Fundacji WOŚP oraz internetowego serwisu aukcyjnego Allegro.pl. Od początku grudnia 2004 do 14 lutego 2005 pod adresem http://au
Czego najczęściej szukali polscy Internauci w 2004 roku? Jaki jest ich ulubiony gatunek muzyczny? Kim jest najpopularniejszy Polak i czy trudno jest znaleźć się w gronie Top 10 najpopularniejszych Polek. Czy talent aktorski jest r
Giełdowy touroperator sprzedał w marcu wyjazdy zagraniczne za 10,2 mln zł. Oznacza to wzrost o 93 procent w porównaniu do analogicznego okresu w minionym roku. Osiągane wyniki z początku roku wskazują, że realizacja progn
W dniu 29.06.2009 roku odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla szkoły przyszpitalnej w Specjalistycznym Zespole Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu, która zajęła I miejsce w II Ogólnopolskim
W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing - jaka strategia i przyszłość w Polsce.Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i&
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka