Ryby z własnego połowu, sałatka grecka z kupionych na targu warzyw, sera i lokalnych oliwek, pyszne wino pite na tarasie domu, a wokół cisza i przestrzeń? Ukochany pies odpoczywa u naszych stóp po wyczerpującym spacerze brzegie
Najtańszym sposobem opłacania rachunków za gaz, telefon czy prąd jest skorzystanie z bankowości internetowej. Tanio można je zapłacić również w kasie osiedlowego marketu. Zdecydowanie najdroższa opcja to przelew
Wajda, Kieślowski czy Polański? Barańska, Janda czy Tyszkiewicz? Łomnicki, Olbrychski czy Seweryn?Buzek, Janda czy Boczarska? „Dom zły“, „Rewers“ czy „Różyczka“? Już jutro wszystko będ
USTO-MYSZ – interfejs komputerowy pozwalający za pomocą ruchów ust i języka obsługiwać komputer – znów uhonorowany złotem! Tym razem medal przyznały Międzynarodowe Targi Poznańskie. Przypomnijmy, że
W Galerii firmy Ericsson otwarto wystawę prac dyplomantów i wykładowców Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie prezentującą malarstwo, ceramikę i tkaninę. 25 kwietnia 2003 r. w Galerii firmy Ericsson została otwarta wysta
Budowanie ?baz?, przesiadywanie na trzepaku, zabawa w chowanego ? tak jeszcze niedawno dzieci spędzały czas na podwórkach. A teraz? Zdaniem 64 proc. Polaków maluchy zostają w domach, gdzie wolą grać w gry lub oglądać tv. Wedł
Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym �
Tom Ruhan, Dyrektor ds. Prawnych i członek zarządu Netii, został wybrany do zarządu ECTA na dwuletnią kadencję, poczynając od 1 stycznia 2009.ECTA – Europejskie Stowarzyszenie na rzecz Konkurencji w Telekomunikacji, powsta
Dwukrotnie w ciągu najbliższego tygodnia ENERGA Zakład Oświetlenia sp. z o. o. w Sopocie, firma wchodząca w skład grupy kapitałowej Koncernu Energetycznego ENERGA SA, odbierze certyfikaty potwierdzające status firmy s
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba