Przedmioty codziennego użytku wyposażone w chipy i podłączone do Internetu ? to już nie jest pieśń przyszłości, ale rzeczywistość, w której żyjemy. Pralki, lodówki, grzejniki w sieci zaczynają się komunikować bez pośr
Ok. 200 zł ? taką kwotę na prezenty dla dzieci przeznaczy w tym roku przeciętna, polska rodzina. To spory wydatek, więc warto go przemyśleć. Pomocne będą propozycje zabawek polecanych przez obsługę sklepu Kidy.pl…
Lider handlu internetowego serwis aukcyjny Allegro.pl rozpoczął współpracę z największym serwisem społecznościowym w Polsce – nasza-klasa.pl. Pozwoli to Użytkownikom Allegro prezentować swoje aukcje na profilu NK.
Czy w obliczu spowolnienia gospodarczego Polacy przestali jadać na mieście? Nie, ponieważ niezależnie od koniunktury i tak większość z nas je obiad w domu. Tylko 15% pracujących klientów banku wybiera w czasie pracy posiłek n
Marka BRE Banku znalazła się w gronie 80 najmocniejszych marek na polskim rynku firm działających w sektorze business to business. Tym samym, kapituła konkursu Business Superbrands doceniła silną pozycję marki BRE. Wyró�
Stopa zatrudnienia maleje wraz ze spadkiem poziomu wykształcenia (wyższe ? 80,8%, zasadnicze zawodowe ? 55,4%, podstawowe ? 25,0%). Osoby niskokwalifikowane mają więc zdecydowanie większe trudności ze znalezieniem pracy. P
Dla niektórych bardzo istotne są szczegółowe badania sprzętu fotograficznego dotyczące najczęściej spotykanych wad, dla innych zaś analizy te nie mają istotnego znaczenia. Tak czy inaczej, jednych i drugich intere
Studenci Wydziału Architektury PG stanęli do konkursu na zagospodarowanie promenady miejskiej zwanej Drogą do Wolności, prowadzącej z placu Solidarności do nabrzeża Martwej Wisły. Wpłynęło 28 prac. Najlepsza okazała się ko
18 listopada od godziny 10 rozpoczynamy w Bankier.pl relacje na żywo z expose premiera w Sejmie. Redaktorzy Bankier.pl wraz z zaproszonymi gośćmi będą na bieżąco analizować i komentować sytuację przed i po wystąpieniu premie
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba