Siedem ekranów przeciętnego gospodarstwa domowego oczekuje na rozwiązania usług mobilnych. Ericsson Consumer Lab twierdzi że telewizja mobilna będzie najpopularniejszym serwisem multimedialnym. Ericsson Consumer Lab ogłosi
Blisko 90 proc. słuchaczy, panelistów i partnerów jest zadowolonych z uczestnictwa w Europejskim Kongresie Gospodarczym 2011 (EEC) w Katowicach i deklaruje również obecność w przyszłorocznej edycji najwięk
W środę 5 września warszawscy PRowcy po raz kolejny spotkają się w klubie Level na imprezie z cyklu „Po Robocie”. Będą mogli w miłej atmosferze porozmawiać, nawiązać znajomości, wymienić się ploteczkami a
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie
Ciepłe naturalne kolory mogą stworzyć niezwykłą aurę i przytulną atmosferę w łazience. Są w stanie uczynić z niej krainę spokoju i odprężania zarówno podczas wieczornej kąpieli, jak i zabiegów kosmetycznych. Sprawią t
Co jada Victoria Beckham – jeśli jada coś w ogóle? Co łączy J.Lo, Katie Holmes i Gwen Stefani? Jakie kreacje są glamour? Gdzie bywają gwiazdy? Czego wstydzi się Angelina Jolie? Odpowiedzi na wszystkie te pytania mo�
W ostatni poniedziałek listopada w Teatrze Wielkim w Warszawie wręczono jedną z najbardziej prestiżowych nagród gospodarczych w Polsce – Perły Polskiej Gospodarki. W tym elitarnym gronie już po raz drugi znalazło si
Za zasługi w popularyzacji wiedzy fizycznej medalem im. Ignacego Adamczewskiego, uhonorowany zostanie prof. Andrzej Januszajtis, pierwszy dziekan Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej PG, nauczyciel akademicki, pasjonat
mBank otrzymał tytuł Superbrand Polska, znajdując się w ten sposób wśród najsilniejszych marek na polskim rynku. Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach, w tym roku po
Rozpoczynający się właśnie ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE, angażujący ponad 40 ekspertów ze świata mediów, kultury i biznesu, ma na celu opisanie na nowo pojęć definiujących świat w XXI wieku. W otwartej debacie o tym