Redakcja ŚwiatObrazu.pl jest organizatorem oraz pomysłodawcą pierwszego w Polsce Turnieju Fotograficznego. ”Zawsze powinno się iść w teren z pomysłem. Mając nadzieję, że to dobry pomysł. Ale dobry pomysł staje się
1. października ruszył program lojalnościowy dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Uczestnicy programu Member gets Member SUSem po nagrody mogą polecać znajomym ubezpieczenia samochodowe oraz turystyczne mBa
Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, znacząco zmienił design całego serwisu. Zmodernizowano układ graficzny serwisu, skorygowano też nieznacznie nawigację i funkcjonalność po
Dlaczego Gdynia ciągle zadziwia nowoczesnym wyglądem? Czy gdyńska architektura lat 20.-30. jest już zabytkiem? O modernistycznej zabudowie Gdyni, która rozwinęła się 80 lat temu na skalę niespotykaną w żadnym innym mie
BRE Bank był partnerem strategicznym konferencji Innowacyjność w biznesie, która odbyła się 24 listopada w Warszawie. Zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji video z tego wydarzenia.Podczas spotkania innowacyjne fi
?70 lat po wojnie? będzie ideą przewodnią III Festiwalu Sztuki Faktu, który odbędzie się w dniach 24?26 kwietnia 2015 roku w Toruniu. W wydarzeniu wezmą udział m.in. prowadzący ?Wiadomości? TVP Krzysztof Ziemiec i Eugeniusz P
Galeria Internetowa SwiatAktu.pl ma przyjemność zaprosić do udziału w konkursie fotograficznym „Ucieleśnienie fotografii”. Akt od zawsze jest przedmiotem sztuki. Najwięksi artyści od wieków potrafią pokazać,
mBank otrzymał tytuł Superbrand Polska, znajdując się w ten sposób wśród najsilniejszych marek na polskim rynku. Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach, w tym roku po
Każdego roku 700 tys. Polek pada ofiarą przemocy. Żyją z katami, ale zazwyczaj nie zwracają się do nikogo o pomoc. Często wynika to z obaw o swoje bezpieczeństwo, jednak zwykle nie wiedzą, gdzie szukać wsparcia. Przyjęcie ko
W sobotę 6 grudnia odbył się finał niezwykłego projektu autorstwa artysty Macieja Kota. Dzięki niemu setny polski oddział dziecięcy zmienił się w bajkową krainę. Malarz wspólnie z partnerami akcji - marką Dekoral or