Koncern Energetyczny ENERGA SA zajął I miejsce wśród dystrybutorów energii elektrycznej oraz II miejsce wśród firm województwa pomorskiego na "Liście 500" dziennika Rzeczpospolita. W opublikowanym 20 kwietnia br. rankingu konc
Już po raz 14. jury konkursu ?Artystyczna Podróż Hestii? nagrodziło najlepsze prace konkursowe studentów szkół artystycznych w Polsce. Krzysztof Maniak z Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie zdobył nagrodę główną ? miesięcz
Dwie firmy z branży wyposażenia łazienek, Sanitec KOŁO i Kludi, po raz kolejny organizują imprezę mikołajkową. Wydarzenie przeznaczone jest dla przedstawicieli czołowych firm wykonawczych i dla projektantów instalacji s
13 tysięcy gości, 160 spotkań, wykładów, wystaw i koncertów – to dorobek 20 lat działalności Politechniki Otwartej. Uroczystości jubileuszowe odbędą się 12 maja 2008 roku, w poniedziałek. Część oficjal
W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing - jaka strategia i przyszłość w Polsce.Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i&
W dobie mody na intensywne, nasycone kolory, które zmieniają się co sezon, warto pamiętać o ponadczasowej klasyce podstawowych barw. Choć z pozoru wydaje się skromna, dzięki swojej subtelnej elegancji pozwala uzyskać królewsk
Wirtualna Polska podsumowuje wyniki plebiscytu na najlepszą książkę 2006 roku. Internauci oddawali głosy na swoje ulubione lektury w czterech kategoriach – literatura polska, zagraniczna, dziecięca oraz książki nieb
W środę, 23. kwietnia br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się Gala European Trusted Brands 2008. Podczas uroczystego wieczoru, w prawdziwie sportowym klimacie, uhonorowani zostali mistrzowie dyscypliny, którą jest
Piotr Dalka, gdynianin z urodzenia, doktorant z Politechniki Gdańskiej znalazł się wśród dziesięciu najlepszych młodych polskich naukowców wyróżnionych w konkursie Elsevier-Perspektywy Young Researcher Award
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce